Performancing Metrics

حل مشکل آب شرب بیش از ۵۰۰۰ روستا تا پایان سال آتی | اتاق خبر
کد خبر: 374594
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 23:26
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری خبر داد
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به روز ملی روستا و عشایر اظهار کرد: امیدواریم امسال و در پایان سال ۹۶ از ۶۶۰۰ روستایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، مسئله آب شرب ۵۵۵۰ روستا حل شود.

اتاق خبر: رضوی با بیان اینکه تا کنون نتوانسته ایم آنطور که شایسته عشایر غیور و روستاییان عزیز بوده، انجام وظیفه کنیم، به اعطای وام برای اشتغال پایدار روستاها اشاره کرد و افزود: توسعه اشتغال پایدار و توسعه روستایی در مناطق محروم از دیگر اقداماتی بود که حتی برای روستاییان عزیز آورده ۱۵ درصدی دارد.

رضوی با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای آب رسانی روستاها گفت: امسال وزارت نیرو اعتبارات را به تمام روستاهایی که فاقد آب شرب بودند، تخصیص داد و امیدوارم امسال و در پایان سال ۹۶ از ۶۶۰۰ روستایی که با تانکر آب رسانی می‌شوند، مسئله آب شرب ۵۵۵۰ روستا حل شود.

رضوی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با اشاره به اینکه امسال همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار دارای برق خواهند شد، خاطرنشان ساخت: امروز اینترنت برای روستاها یک ابزار تفریحی نیست؛ بلکه یک وسیله تبادل اقتصادی و معرفی محصولات روستا اعم از صنایع دستی و تولیدات کشاورزی و صنعتی است.

مبنع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید