Performancing Metrics

در دفاع خوب عمل کردیم و پیروز شدیم | اتاق خبر
کد خبر: 374693
تاریخ انتشار: 16 مهر 1395 - 14:28
ابراهیم‌زاده:
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید این تیم بازی خوبی را مقابل ازبکستان به نمایش گذاشت.

منصور ابراهيم‌زاده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه موفق شد در خاک ازبکستان به پیروزی یک بر صفر برسد. ایران با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی گروه A صعود کرد.

منصور ابراهیم‌زاده درباره پیروزی ایران مقابل ازبکستان اظهار کرد: بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتیم. در کل بازی هدف اصلی ما این بود که ابتدا گل دریافت نکنیم و خوب دفاع کنیم. فکر می‌کنم در این کار موفق عمل کردیم. در ادامه به دنبال این بودیم که روی ضد حملات و یا با استفاده از ضربات ایستگاهی دروازه حریف را باز کنیم که همین اتفاق رخ داد و روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: پس از اینکه گل را زدیم، تمرکزمان در خط دفاع بیشتر شد و تلاش‌مان بر این بود که گلی را دریافت نکنیم که در این امر هم خوب کار کردیم. دفاع خوب ما باعث شده بود ازبک‌ها روی به ارسال‌های بلند بیاورند. این در حالی بود که ارسال‌های آن‌ها را مدافعان ما به خوبی برمی‌گردانند.

ابراهیم‌زاده در ادامه تصریح کرد: با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کردیم که تمرکزمان روی حرکات قوچان نژاد بود زیرا او یک بازیکن سرعتی است. رامین رضاییان هم حرکات بسیار خوبی را از سمت راست انجام می‌داد و باعث می‌شد فرصت‌های خوبی به دست بیاوریم.

او در ادامه درباره تعویض‌هایی که کی‌روش انجام داد هم گفت:‌ کی‌روش با آوردن سردار آزمون قصد داشت مدافعان حریف را در زمین خودشان نگه دارد که فکر می‌کنم در این کار هم موفق عمل کرد. در مجموع فکر می‌کنم امروز بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم.

ابراهیم‌زاده درباره دیدار ایران مقابل کره هم گفت: در دیدار مقابل کره هم می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با استفاده از شروع مجددها به گل برسیم. فراموش نکنید کره جنوبی تیم جوان‌ شده‌ای است و در این اواخر هم برابر ما شکست خورده است. بنابراین این پتانسیل را داریم که آن‌ها را شکست بدهیم. این را هم بگویم همه باید از تیم ملی حمایت کنیم. تیم ملی اگر به موفقیت برسد و به جام جهانی صعود کند، منفعتش برا ی همه ماست. یعنی هم مربی، هم بازیکن و هم رسانه‌ها از آن سود می‌برند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید