Performancing Metrics

ویلیامز قضاوت بدون اشتباهی داشت | اتاق خبر
کد خبر: 374697
تاریخ انتشار: 16 مهر 1395 - 15:15
عسگری:
کارشناس داوری فوتبال ایران اظهار کرد بنجامین ویلیامز قضاوت بدون اشتباهی در دیدار ایران مقابل ازبکستان داشت.

حسین عسگری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه موفق شد در خاک ازبکستان به پیروزی یک بر صفر برسد. ایران با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی گروه A صعود کرد. 

قضاوت این دیدار بنجامین ویلیامز استرالیایی بود. این داور در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا 2015 قضاوت پربحثی داشت.

حسین عسگری درباره قضاوت بنجامین ویلیامز اظهار کرد: این بازی چیز خاصی نداشت که بخواهیم آن را آنالیز کنیم. ویلیامز قضاوت فوق‌العاده خوبی داشت و هیچ گونه اشتباهی نداشت. البته شاید در برخی از مواقع روی کرنرها اشتباهاتی مرتکب شد اما قضاوت داور را به خاطر یک اشتباه کرنر بررسی نمی‌کنند. فکر می‌کنم او در طول بازی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست با یک مدیریت خوب، بازی را کنترل کند.

او درباره اینکه آیا بازیکن ازبکستان اخراج می‌شد نیز گفت:‌ چنین نظری ندارم. ویلیامز از همان ابتدا به خوبی از کارت‌های زردش استفاده کرد و با اخطار به موقع به بازیکنان، بازی را کنترل می‌کرد. به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم که باید بازیکن حریف اخراج می‌شد.

او در ادامه افزود: قبل از این بازی هجمه زیادی علیه این داور وجود داشت که درست نبود. نمی‌خواهم از بنجامین ویلیامز دفاع کنم اما می‌خواهم بگویم این همه هجمه علیه او درست نبود. امروز دیدیم که ویلیامز قضاوت درست و بی‌نقصی داشت. درست است که در دیدار مقابل عراق اشتباه مرتکب شد اما این دلیل نبود که او را مورد هجمه قرار دهیم. با صراحت می‌گویم هیچ داوری در دنیا پیدا نمی‌شود که بخواهد اعتبار و آبروی خودش را خدشه‌دار کند. ویلیامز کاندیدای قضاوت در جام جهانی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید