Performancing Metrics

عملکرد دوترته در ۹۰ روز نخست کاری بسیار خوب بوده است | اتاق خبر
کد خبر: 374792
تاریخ انتشار: 17 مهر 1395 - 07:07
در نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که از نظر مردم، عملکرد رییس جمهوری فیلیپین در ۹۰ روز نخست کاری "بسیار خوب" بوده است.

اتاق خبر: در نظرسنجی صورت گرفته توسط آژانس ایستگاه‌های اوضاع اجتماعی (SWS) مشخص شد که تنها ۱۱ درصد از ۱۲۰۰ شرکت کننده از عملکرد رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین راضی نیستند. اما ۶۴ درصد از شرکت کنندگان از عملکرد ۹۰ روزه وی به صورت اساسی راضی هستند و آغاز به فعالیت وی را از ۹۰ روز نخست ریاست جمهوری افرادی چون بنینو آکوئینو،‌ جوزف استرادا و گلوریا ماگاپاکال آرویو، روسای جمهوری پیشین این کشور بهتر می‌دانند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد ۱۳ درصد از شرکت کنندگان درباره اینکه عملکرد دوترته چگونه بوده است، تصمیمی نگرفته‌اند. علاوه براین، نهاد برگزار کننده این نظرسنجی از مردم نخواسته علت رای دادن خود را به دوترته بگویند. این نظرسنجی به صورت رو در رو و مصاحبه با شرکت کنندگان در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶ و پس از آنکه دوترته با باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا به خاطر انتقادها از کمپین مقابله با مواد مخدر در کشورش دچار تنش شد، صورت گرفته است.

در نظرسنجی دیگر از سوی موسسه Pulse Asia که کمتر از یک ماه پس از روی کار آمدن دوترته برگزار شد مشخص شد که ۹۱ درصد به وی اعتماد دارند.

دوترته در انتخابات نهم می سال جاری میلادی پیروز شد و از آن زمان تاکنون کمپین مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر را در کشورش به راه انداخته است که مورد انتقاد مجامع بین‌المللی قرار گرفته است.

در نظرسنجی موسسه SWS همچنین مشخص شد که ۷۰ درصد از شرکت کنندگان عملکرد دوترته را عالی ارزیابی کرده‌اند.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید