Performancing Metrics

دانشگاه‌ صنعتی شریف، قهرمان پنجمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی (FCPC ) شد | اتاق خبر
کد خبر: 374806
تاریخ انتشار: 17 مهر 1395 - 09:18
در پنجمین دوره مسابقات 2016 برنامه‌نویسی (FCPC )، دانشگاه‌ صنعتی شریف تهران مقام‌های اول و دوم، دانشگاه فردوسی مشهد مقام سوم، دانشگاه صنعتی امیر کبیر مقام چهارم و دانشگاه تهران مقام پنجم را به دست آوردند.

اتاق خبر: ابولفضل جلیلی، دبیر اجرایی مسابقات برنامه نویسی(FCPC) دانشگاه فردوسی در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات 2016 برنامه‌نویسی (FCPC ) که شامگاه گذشته در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد،درگفت‌وگو با ایسنا در خصوص این مسابقات اظهار کرد: 100 نفر در قالب 32 تیم از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، صنعتی همدان، باهنر کرمان، صنعتی سجاد، آزاد اسلامی، پیام نور و فردوسی مشهد در این مسابقات شرکت کردند و بطور کلی مسابقات از لحاظ امکانات، روند اجرای برنامه‌ها و موقعیت مکانی نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود. 

 
دبیر اجرایی مسابقات برنامه نویسی(FCPC) دانشگاه فردوسی با تاکید براینکه در این مسابقات ایده‌ها صرفا پشتیبانی نمی‌شود، عنوان کرد: شرکتی که حمایت این برنامه‌ها را تقبل می‌کند، استعدادهای مسابقه را شناسایی و روی آن برنامه‌ریزی می‌کند و از این طریق به سود خود می‌رسد و بیش‌تر به نحوه برنامه‌نویسی شرکت کنندگان توجه می‌شود.
 
جلیلی بیان کرد: با توجه به ظرفیت محدود سایت دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی، تعداد شرکت‌کنندگان این دانشگاه نسبت به دوره‌های گذشته هیچ تغییری نداشت.
 
وی خاطرنشان کرد: به تیم اول این مسابقات مبلغ 2.5 میلیون تومان، به تیم دوم 1.5 میلیون تومان ، به تیم سوم، یک میلیون تومان و به تیم‎‌های چهارم و پنجم به ترتیب مبلغ750  و 500 هزار تومان اهدا می‌شود. 
مبنع:ایسنا
95103
نظرات
ADS
ADS
پربازدید