Performancing Metrics

نیمار نباید از مسی تقلید کند | اتاق خبر
کد خبر: 374811
تاریخ انتشار: 17 مهر 1395 - 09:41
ادمیلسون:
ملی‌پوش سابق برزیل و بارسلونا عنوان کرد نیمار برای بهتر شدن نباید سعی کند مثل مسی شود و تقلید کند.

اتاق خبر: ژوزه ادمیلسون، بازیکن سابق بارسلونا و تیم‌ ‌ملی برزیل که اکنون به عنوان سفیر این تیم اسپانیایی فعالیت می‌کند، برای ستاره حال حاضر فوتبال برزیل یک توصیه دارد و آن هم این است که او نباید سعی کند که مثل مسی شود و از او تقلید کند.

ادمیلسون در گفت‌وگو با اسپورت، گفت‌: نیمار باید خودش باشد و از مسی تقلید نکند و سعی نکند که مثل او باشد. او باید از فضاهایی که در خط حمله بارسلونا نصیبش می‌شود استفاده کند. نیمار بازیکن جوانی است و فوتبال منحصر به فرد خود را دارد که رفته رفته بهتر شده و جا برای بهتر شدن هم دارد.

در روزهای گذشته انتقادات زیادی از تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا به سبب اشتباه‌های او شده است. ادمیلسون با حمایت از این دروازه‌بان، گفت‌: تراشتگن، دروازه‌بان بزرگ و آینده داری است. او الان خیلی جوان است. او دروازه‌بانی است که می‌تواند با پایش بازی خوبی را به نمایش بگذارد و یک دروازه‌بان شوت‌گیر است و نباید به خاطر یکی، دو اشتباه تمام ارزش‌های او را زیر سوال برد.  

وی در پایان ضعف بارسلونا را افت بوسکتس عنوان کرد و گفت‌: بوسکتس دو، سه بازی ضعیف داشته و همین باعث شده بارسلونا نیز افت کند. اگر او اعتمادش را به دست بیاورد قطعا بارسلونا هم به اوج می‌رسد.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید