Performancing Metrics

لزوم استفاده حداکثری تعاونی ها از ظرفیت‌های قشم برای ایجاد اشتغال | اتاق خبر
کد خبر: 374945
تاریخ انتشار: 17 مهر 1395 - 21:24
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان بر استفاده حداکثری تعاونی ها از ظرفیت‌های شهرستان قشم تاکید کرد.

اتاق خبر: محمد علی سلیمی در دیدار با حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم، افزود: مشکلات درونی تعاونی های این جزیره نسبت به سایر تعاونی ها به دلیل انسجام بین اعضاء کمتر است، چرا که تعاونی های این جزیره با تمام توان خود فعالیت می کنند.

وی در ادامه به ارتقای فرهنگ کار اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های این منطقه، پشت میز نشینی در این جزیره معنا ندارد و باید جوانان را به سمت کارهای تولیدی از طریق تشکیل تعاونی سوق داد که این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

سلیمی اضافه کرد: در راستای تقویت فرهنگ کار و تلاش، ائمه جمعه می توانند کمک موثری داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان اظهار امیدواری کرد با مساعدت و حمایت مسئولان از طرق مختلف می توان به رونق تعاونی های این شهرستان کمک کرد.

در این دیدار، امام جمعه شهرستان قشم نیز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه را تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: امروز پایبندی و تلاش لازم در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی کم است و باید برنامه ریزی هایی در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام رضا جوکار بهترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی را توسعه تعاونی ها ذکر و به جوانان تاکید کرد که به کار جمعی که همان تشکیل تعاونی ها است، سوق داده شوند.

وی با اشاره به ظرفیت جزیره تعاونی ها بیان داشت: این جزیره از ظرفیتهای فوق العاده ای برخوردار است که هنوز برخی از این پتانسیل ها شناسایی و یا  به فعل تبدیل نشده اند که مسئولان با همکاری یکدیگر باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و معرفی کنند تا بتوان از این ظرفیت در راستای توسعه و تشکیل تعاونی ها اقدام کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید