Performancing Metrics

فرگوسن باعث شد رونالدو بازیکن بزرگی بشود | اتاق خبر
کد خبر: 375051
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 07:59
گری نویل:
ستاره پیشین منچستریونایتد از نقش تاثیرگذار الکس فرگوسن در زندگی کریس رونالدو صحبت به میان آورد.

گری نویل

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. او رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رسانده است و با وجود این که 30 سالگی را رد کرده اما همچنان از بهترین و آماده ترین بازیکنان است.

رونالدو در رئال مادرید بازی می کند. او قبل از پیوستن به رئال مادرید، بازیکن منچستریونایتد بود و با پیراهن این تیم انگلیسی خود را به فوتبال جهان معرفی کرد. گری نویل در مورد رونالدو گفت: بازیکنی که در منچستریونایتد و زیر نظر الکس فرگوسن بازی کرده بدون شک یک مرد است. رونالدو چنین چیزی را تجربه کرد و همین باعث شده تا به یک مرد تبدیل شود.

او ادامه داد: رونالدو فشار زیادی را در منچستریونایتد تحمل کرد. او زیر نظر مربی بزرگی مانند فرگوسن رشد کرد و فشار زیادی را تحمل کرد. همین باعث شد به یک مرد تبدیل شود و راهی رئال مادرید شود. رونالدو بازیکن بزرگی است و با تلاش زیادی به این جایگاه رسید.

کریستیانو رونالدو با پیراهن منچستریونایتد یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد تا راهی رئال مادرید شود. او در رئال مادرید عملکرد بهتری از خود نشان داد و دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو بار توپ طلا را به دست آورد. او در سال 2016 هم شانس نخست رسیدن به این جایزه بزرگ است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید