Performancing Metrics

افتخاری: انتقادهای وزیر ورزش درست بود | اتاق خبر
کد خبر: 375057
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 08:50
شاید بدهی‌های استقلال را محو کنم
مدیرعامل استقلال می‌گوید هیچ اختلافی با منصوریان ندارد و قطعا سرمربی این تیم پیشنهادی از انگلستان داشته است.

سید رضا افتخاری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی رادیویی درباره بحث کم شدن قراردادهای بازیکنان این تیم گفت: من قبلا هم گفته‌ام که وقتی مدیران قبلی خواستند قرارداد ببندند به بودجه سالیانه توجه نکرده‌اند. من تلاش می‌کنم مابه‌التفاوت میان قراردادها و بودجه استقلال را جبران کنم و نگذارم قراردادها کم شود. به خود بازیکنان هم گفته‌ام که تلاش می‌کنم تعهدی که باشگاه ایجاد کرده را پرداخت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با گودرزی موافق است که قراردادهای برخی از فوتبالیست‌ها بیش از حد معمول بسته شده است، گفت: بله. انتقادهای آقای گودرزی کاملا به جا بوده است. من هم اعلام کرده‌ام که قراردادی که توسط مدیران قبلی بسته شده است، باید پایبندش باشیم. با این‌حال ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قرارداد را اجرایی کنیم. اگر نشد راهکاری برای آن پیدا می‌کنیم. ما جلساتی با اسپانسرهای خود داشته‌ایم و ان‌شاءالله مشکل حل می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که‌ آیا بدهی‌های این تیم را صفر می‌کند، عنوان کرد: من هیچ تعهد جدیدی ایجاد نمی‌کنم. نمی‌گذارم بدهی‌ها اضافه شود و تلاش می‌کنم بخشی از بدهی‌های فعلی را هم بدهم. شاید هم بدهی‌های استقلال را محو کنم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با منصوریان اختلاف نظر دارد، گفت: هیچ اختلاف نظری وجود ندارد. من سال‌ها با منصوریان دوست بوده‌ام. پنج سال سرپرست تیم ملی بودم و او بازیکن تیم ملی بود. الان هم از روز اولی که آمده‌ام، از او حمایت کرده‌ام. هیچ چیزی هم نمی‌تواند بین ما فاصله ایجاد کند. من با منصوریان رابطه‌ام بسیار خوب است. امیدواریم با کمک او بتوانیم استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد داشتن منصوریان از انگلستان صحت دارد، گفت: من هنوز چیزی به دستم نرسیده است. منصوریان حتما پیشنهادی داشته است ولی این پیشنهاد را نه به من داده و نه آن را به باشگاه گفته است. او حتما این پیشنهاد را داشته که آن را مطرح کرده است.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا گفته منصوریان پیشنهادش را نشان دهد، عنوان کرد: من این حرف را برای روشن شدن اذهان گفته بودم. این را هم بگویم که منصوریان به هیچ وجه استقلال را رها نمی‌کند ولو اینکه پیشنهاد بهتری داشته باشد چراکه هواداران و بازیکنان او را دوست دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید