Performancing Metrics

«مرگ زنان زرد» در ارغنون | اتاق خبر
کد خبر: 375134
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 14:09
نمایش «مرگ زنان زرد» با روایت داستانی در جهان موازی به صحنه می‌رود.

به گزارش اتاق خبر، «مرگ زنان زرد» به نویسندگی و کارگردانی امین آبان، با پیش‌زمینه‌ی بعد چهارم متافیزیک یعنی زمان، به معضلات و آسیب‌های گریز دختران از خانه و خودکشی می‌پردازد، از ابتدای آبان‌ماه در تماشاخانه ارغنون روی صحنه خواهد رفت.

این تئاتر سورئالیستی دلتنگی‌ها و خفقان‌های جهان اکسپرسیونیستی را یدک می‌کشد و افرادی که براثر فشارهای روانی یا استفاده از مواد محرک یا بی‌احتیاطی، تسریع زمان مرگ خود را مهیا می‌کنند، در عوالم متافیزیکی و جهان‌های موازی، تبعات آن را مشاهده می‌کنند.

در این نمایش، شیرین عطاءالهی، نیلوفر مرادی، سپیده ساعدی، فاطمه آریا، مهسا کامیابی، سهیل برخورداری  و امین آبان بازی می‌کند و به مدت یک‌ماه در تماشاخانه ارغنون واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، بن‌بست زیبا، شماره ۱ روی صحنه خواهد بود.

برخی از عوامل این نمایش هم عبارتند از: طراح صحنه و لباس: شقایق جعفری‌پور، موسیقی: امین آبان، روابط عمومی و تبلیغات و رسانه: همایون فربود و تهیه‌کننده: سهیل برخورداری.

تئاتر «مرگ زنان زرد»  شرکت‌کننده در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مرور تئاتر ایران و بخش بین‌الملل بوده و در اجراهای خارج از ایران در کشورهای ارمنستان و ترکیه هم مورد استقبال قرار گرفته است

ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید