Performancing Metrics

توضیح درباره پوستر منتشرشده از «پارادایس»/ مورد تایید ما نیست | اتاق خبر
کد خبر: 375145
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 15:23
کارگردان فیلم سینمایی «پارادایس» تاکید کرد پوستر منتشر شد از این فیلم در فضای مجازی پوستر اصلی نیست و این طرح اولیه مورد تایید قرار نگرفته است.

به گزارش اتاق خبر، با اشاره به اینکه پوستری که از فیلم «پارادایس» در فضای مجازی منتشر شده است پوستر اصلی فیلم نیست، گفت: متاسفانه در روزهای گذشته پوستری در فضای مجازی منتشر شده است که آن را پوستر اصلی فیلم سینمایی «پارادایس» خوانده اند، این درحالی است که این عکس متعلق به یکی از طرح هایی است که توسط یکی از دوستان آماده شده بود و تنها در حد یک طرح بود.

وی توضیح داد: این پوستر منتشر شده نه مورد تایید من و نه مورد تایید طراح پوستر است.

کارگردان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» ادامه داد: «پارادایس» تولید مشترک ایران و آلمان است و این فیلم نزدیک به ۲ سال است که ساخته شده و من برای دریافت پروانه نمایش در حال تعامل با سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم به همین دلیل اجازه ندادم تا طرف آلمانی فیلم را در این کشور به نمایش گذارد.

وی تاکید کرد: درحال حاضر طرف آلمانی نسخه ای از این فیلم را برای حضور در چند جشنواره بین المللی ارسال کرده است. در همین راستا، تهیه کننده آلمانی برای تهیه برشور فیلم برای حضور در جشنواره به اطلاعات و تعدادی از عکس های فیلم نیاز داشت که متاسفانه یکی از دوستان ما طی یک اشتباه سهوی فایل طرح های پوستر را ارسال می کند و پخش کننده خارجی نیز بدون اطلاع از این اشتباه، این فایل را روی سایت می گذارد.

کارگردان فیلم «نقش نگار» توضیح داد: تا زمانی که پروانه نمایش «پارادایس» صادر نشود هیچ گونه تبلیغی انجام نخواهد شد و عوامل فیلم هم به خوبی می دانند که تا زمان دریافت پروانه نمایش نباید هیچگونه تبلیغی انجام ندهند.

عطشانی در پایان گفت: به تازگی اصلاحاتی از سوی سازمان سینمایی اعلام شده که ما تمام اصلاحیه ها را اجرا و نسخه جدید را به سازمان سینمایی تقدیم کردیم.

مهر  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید