Performancing Metrics

فیلم های موفق تابستان ۲۰۱۷ | اتاق خبر
کد خبر: 375160
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 16:47
می دانیم که خیلی زود است از فیلم های تابستان سال آینده حرف بزنیم اما احتمال می رود که این فیلم های پُر سر و صدا لااقل بتوانند در تابستان ۲۰۱۷ تماشاگران را مثل تابستان امسال به خمیازه نیندازند!

به گزارش اتاق خبر، «نگهبانان کهکشان: فصل ۲» Guardians of the Galaxy vol.2

(تاریخ نمایش: ۵ مه ۲۰۱۷)

«استار لُرد» با باقی گروه فضایی (یعنی دراکس، گروت، یوندو، راکت، نبولا و گامورا) باز می گردند ولی در ماجراهایی تازه تر… کارگردان جیمز گان گفته است: «فیلم قبلی نگهبانان درباره مطرودین و ناجورها بود که می خواستند تشکیل خانواده بدهند. فصل دوم درباره آن هاست که تشکیل خانواده داده اند». در فیلم دوم ستاره ای با نام پام کلمنتیف معرفی می شود که در قالب موجود فضایی «مانتیس» ظاهر می گردد. این بار کرت راسل در نقش پدر استار لُرد بر پرده خواهد آمد. بازیگران همچنان کریس پرات، زو سالدانا و دیو باتیستوتا هستند.

«زن عجیب»- Wonder Woman

(تاریخ نمایش: ۲ ژوئن ۲۰۱۷)

سرانجام این زن جنگجوی «کمیک بوک ها» به تنهایی وارد ماجراها شد (فقط ۷۵ سال گذشت!).

گال گادوت اولین بار در نقش زن عجیب «دایانا» با شمشیر و پسر در فیلم «بتمن علیه سوپرمن» معرفی شد. کارگردان پتی جنکینز (سازنده «هیولا») درباره ساخت فیلم گفته است: «تصور می کنم علت این که تاکنون زن عجیب در قصه اصلی ساخته نشده این بوده که نمی دانسته اند چگونه می توان آن را به عنوان یک قهرمان زن در فیلم آورد. همه می ترسیدند یک زن نقش قهرمان اصلی داستان را به عهده داشته باشد ولی حالا کمتر چنین ترسی وجود دارد». گادوت درباره نقش خود گفته است: «او به خوبی می جنگد، برای خوبی ها ستیز می کند و معتقد به نیکی هاست… دلم می خواهد با او باشم».

«اسپایدرمن: بازگشت به خانه»- Spider Man: Home coming

(تاریخ نمایش: ۷ ژوییه ۲۰۱۷)

این بار نقش قهرمان عنکبوتی را به تام هولند سپرده اند. او به همراه رابرت دآنی جونیور مجدداً در قالب «مرد آهنی» به اتفاق ماریسا تومه یی به نقش «عمه می» وارد حوادث شگفت آوری می شوند. مرد عنکبوتی باید با موجود بدطینت همیشگی مواجهه گردد و این نقش را به «مرد پرنده» یعنی مایکل کیتن داده اند. کارگردان فیلم جان واتس در این باره گفته است: «بد طینت ماجرا همان وولچر است و موجود کلاسیک اما آنچه این بار از او در قصه می بینید با گذشته تفاوت بسیار دارد. هرگز او را چنین زنده ندیده اید».

«دونکرک»- Dunkirk

(تاریخ نمایش: ۲۱ ژوییه ۲۰۱۷)

کریستفر نولان سراغ ماجرایی واقعی از جنگ جهانی دوم رفته است. ماجرای عقب نشینی سربازان متفقین در سال ۱۹۴۰ که در سواحل فرانسه به دام ارتش قدرتمند آلمان می افتند… نولان برای نقش شخصیت های عمده از بازیگران سرشناس بهره گرفته است از جمله تام هاردی، سیلیان مورفی، مارک رایلنس و کنت برانا. گفته می شود «دونکرک» در حقیقت یکی از آثار برجسته ۲۰۱۷ خواهد بود.

«جومانجی»- Jumanji

(تاریخ نمایش: ۲۸ ژوییه ۲۰۱۷)

دواین جانسن، کوین هارت و جک بلک در بازسازی تخیلی موفق سال ۱۹۹۵ به قالب شخصیت ها رفته اند و جانسن (همان «راک» معروف) اعلام کرده که در واقع فیلم سپاسی به بازیگر فیلم اصلی رابین ویلیامز است. گفته است: «عشق و احترام من به مردی که نظیر نداشت، مردی که به خاطر بازی شخصیت الن پریش همیشه در یادها زنده است».

«بیگانه: میثاق»- Alien: Covenant

(تاریخ نمایش: ۴ اوت ۲۰۱۷)

کاترین واتراستون در کلاسیک تخیلی ریدلی اسکات قهرمان خبیث زن داستان می شود و بعد از فیلم «پرومتیوس»- که دنباله اولی بود- اینک به دنباله سوم رسیده است. دنی مک براید، جسی اسمالت و البته روبات ماجرا مایکل فاسبندر قصه جدید را در سیاره اتوپیا بازگو می کنند.

پرویز نوری

بانی فیلم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید