Performancing Metrics

8 فیلم تا پایان مهرماه! + عکس | اتاق خبر
کد خبر: 375163
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 17:19

 اولین ماه از فصل پاییز مصادف می شود با فصل تازه ای از اکران سینمای جهان و به همین جهت نیز به معرفی 8 فیلم مطرح ماه اکتبر برای مشاهده در پاییز امسال می پردازیم.

 
7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

دختری در قطار

"دختری در قطار" به کارگردانی "تیت تیلور" 7 اکتبر، 16 مهر در امریکای شمالی اکران خواهد شد.

دختری در قطار اقتباس سینمایی رمانی پرفروش، داستان زنی است که از پنجره قطار چیزی هولناک می بیند. ریچل با بازی "امیلی بلانت"، که پس از جدایی از همسرش به الکل معتاد شده است بصورت پنهانی زوجی را تعقیب می کند که به نظر می رسد زندگی کامل و خوشبختی دارند. با ناپدید شدن این زن، داستان وارد پیچیدگی می شود. 

شبی پس از نوشیدن مشروبات الکلی زیاد، ریچل در حال خونریزی و گیج از خواب بیدار می شود و در می یابد که زنی که از دور تعقیب می کرد ناپدید شده است. آشفتگی و سوالهای ریچل شروع می شود تا جاییکه به سلامت عقل خودش نیز شک می کند.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

هفت دلاور

"هفت دلاور" وسترنی دیدنی و هیجان انگیز از سینمای هالیوود است که 23 سپتامبر 2016 در امریکای شمالی اکران خود را آغاز نموده است.

این فیلم همکاری سوم واشنگتون و فوکوآ در کنار هم بوده و آنها پیش از این در فیلم های "روز تمرین" و "اکولایزر" با یکدیگر مشارکت داشته اند.

هفت مرد هفت تیر به دست و کابوی کنار یکدیگر جمع شده و برای نجات یک روستای ضعیف از دست اشرار منحدم شوند. این داستان فیلم "هفت باشکوه" است که تماشاگران را به یاد "هشت نفرت انگیز" تارانتینو می اندازد.

دنزل واشنگتون، کریس پرات، اتان هاواک، وینسنت اونفِریو، بونگ هون لی، مانوئل گارسیا روفالو و مارتین سِنسمیر هفت بازیگر اصلی "هفت با شکوه" را تشکیل می دهند.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

افق آب های عمیق

"افق آبهای عمیق" بر اساس داستانی واقعی از 30 سپتامبر در سینماهای امریکای شمالی اکران خود را آغاز نموده است.

"افق آبهای عمیق" داستان بدترین نشت نفت در تاریخ ایالت متحده امریکا را روایت می کند.  آوریل 2010 مصادف است با یکی از فجایع تاریخ نفت امریکا که آن دکل بزرگ نفتی به علت نشت و آتش سوزی منفجر شد.

"دیلن اوبرایان"، "مایکل ولبرگ"، "کیت هودسون" و "کرت راسل" در این فیلم هیجان آور هالیوودی به ایفای نقش می پردازند.

"پیتر برگ" کارگردان این فیلم سابقه همکاری مشترک با "مارک ولبرگ" را در فیلم آخرین بازمانده" در کارنامه خود داشته و در حال حاضر مراحل پس از تولید فیلم دیگری را باز هم با بازی "مارک ولبرگ" در برنامه دارد. فیلم "روز آزادی" دیگر فیلم این کارگردان که قرار بود زودتر از اینها اکران شود به علت مشکلات در مراحل پس از تولید اواخر سال 2016 اکران خواهد شد.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

خانه خانم پرگین و بچه های عجیب و غریب

"خانه خانم پرگینز برای بچه های عجیب و غریب" آخرین ساخته تیم برتون، 30 سپتامبر 2016 در امریکای شمالی اکران شده است.

این فیلم نیز همان فضای فانتزی آثار قبلی را دنبال می کند و  داستانی کاملاً تخیلی اتفاقات کودکانه و امام معماگونه ای را روایت می کند.

برتون سالهاست با این نوع از سینما برای خودش امضایی دست و پا نموده و به خوبی توانسته مخاطب را با آثارش آشنا کند. "آلیس در سرزمین عجایب" یکی از موفق ترین این دست آثار برتون است.

"اوا گرین"، "جودی دنچ"، "ساموئل ال جکسون" و "آسا باترفیلد" به ایفای نقش می پردازند. فیلمی که پایان سپتامبر اکرانش را در امریکای شمالی آغاز نموده است.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

خیاط

"خیاط" نام فیلمی است که فیلمنامه اش را " چوسلین مورهوس" بر اساس رمان «خیاط زنانه» از "رزالی هام" نوشته و خودش نیز کارگردانی ان را بر عهده داشته است.

این فیلم درامی کمدی فیلم محصول سال 2015 کشور استرالیا است که از ابتدای اکتبر اکران خود را آغاز نموده است و جزو یکی از شانس های بازیگری اسکار امسال محسوب می شود.

کیت وینسلت، بازیگر نقش اول فیلم، در نقش میرتله (تیلی) دونیج، زنی باهوش به ایفای نقش می‌پردازد که خیاط لباس‌های زنانه است. فیلم به بررسی موضوعاتی هم‌چون انتقام، عشق و خلاقیت می‌پردازد.

علاوه بر کیت وینسلت بازیگران دیگری همچون "جودی دیویس"، "لیام همسورث"، "هوگو ویوینگ"، "سارا اسنوک"، "کارولین گودال"، "ربکا گیبنی"، "شین جاکوبسون" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

دوزخ

فیلم "دوزخ" نوشته "دیوید کپ" و به کارگردانی :ران هاوارد" 24 اکتبر 2016 اکران خود در امریکای شمالی را آغاز خواهد نمود.

دوزخ فیلمی در سبک مهیج  بر اساس رمانی با همین نام در سال 2013  به قلم "دن براون" اقتباس و ساخته شده‌است.

این فیلم به عنوان دنباله‌ای بر فیلم «فرشتگان و شیاطین» به شمار می‌رود و تام هنکس یکبار دیگر در نقش پروفسور "رابرت لانگدون" در کنار بازیگرانی همچون "فلیسیتی جونز"، "بن فاستر"، "عمر سی" و "عرفان خان" ظاهر می‌شود.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

مکس فولادی

"مکس فولادی" یکی دیگر از فیلم های علمی تخیلی با محوریت ابرقهرمان ها از کمپانی پارامونت 14 اکتبر 2016 در امریکای شمالی اکران خواهد شد.

این فیلم ماجرای نوجوانی به نام مک گراث را روایت می کند که به قدرت بدن فولادی رسیده و حالا سعی می کند تا بتواند با مهار قدرت و ترکیب قدرت های جدید به تکامل خود و کمک به دیگران برسد.

در همین حین از سوی بیگانگان خطری زمین را تهدید می کند و مکس فولادی تلاش می کند تا به کمک دوستش بر بیگانگان غلبه کند.

7 فیلمی که می توانید در اکتبر ماه ببینید / از

تولد یک ملت

"تولد یک ملت" فیلمی در سبک زندگینامه‌ای به کارگردانی "نیت پارکر" و در مورد زندگی "نات ترنر" 7 اکتبر 2016 مصادف با جمعه 16 مهر 1395 اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز می نماید.

اونجانی الیس، نیت پارکر، آرمی هامر، مارک بون جونیور، دوایت هنری، آیا نائومی کینگ، استر اسکات در فیلم تازه نیت پارکر به ایفای نقش می پردازند.

تولد یک ملت داستان واقعی زندگی نات ترنر سیاهپوستی آفریقایی‌تبار است که در سال 1800 در ساوث‌همپتونِ ایالت ویرجینیا در آمریکا زاده شد.

ترنر در 1831 رهبری گروهی از بردگان را برعهده گرفت و آنها طی شورشی که به «قیام ساوث‌همپتون» مشهور شد علیه نژاد پرستی ایستادند. اما دیری نگذشت که او و 16 نفر دیگر از شورشیان در همان سال دستگیر شده و پس از محاکمه به دار آویخته شدند.
 
میزان 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید