Performancing Metrics

معرفی مرسدس بنز AMG GLS63 | اتاق خبر
کد خبر: 375243
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 02:23
شاید شما یک دستگاه مرسدس بنز GLS63 2017 را خریداری کرده و از اینکه صاحب بهترین اس یو وی لوکس ۷ نفره شدید به خودتان افتخار کنید.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از automobilemag ،البته با یک موتور ۵٫۵ لیتری V8 به قدرت ۵۷۷ اسب بخار حق دارید که چنین احساسی داشته باشید اما جیپ گراند چروکی با ۷۰۰ اسب بخار بالاتر از مرسدس قرار دارد. ولی نگران نباشید چون تیونر آلمانی برابوس اخیرا مدل ۸۵۰ XL را ارائه کرده است.

حالا موتور V8 این اس یو وی عظیم الجثه اصلاح شده می‌تواند قدرتی معادل ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۶۹ فوت پوند تولید کند و وزن ۵۷۰۰ پوندی شاسی بلند شما را در کمتر از ۴٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساند.

 

Brabus 850 XL

Brabus 850 XL

 

Brabus 850 XL

Brabus 850 XL

به موارد فوق باید رینگ های ۲۳ اینچی فورج شده سفارشی، قطعات آئرودینامیک بدنه، استفاده از فیبرکربن در نمای بیرونی و تودوزی داخلی تمام چرم را اضافه کرد. با اعمال این تغییرات حداکثر سرعت ۸۵۰ XL از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت استاندارد کارخانه به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

Brabus 850 XL

Brabus 850 XL

در حال حاضر یک GLS63 استاندارد حداقل ۱۲۵۰۲۵ دلار برای شما آب می‌خورد در حالی که قیمت ۸۵۰XL هنوز اعلام نشده، اما می‌توان انتظار داشت این افزایش قیمت متناسب با افزایش اسب بخارها باشد ! و البته این اختلاف قیمت برای اینکه واقعا بتوانید صاحب قدرتمندترین و لوکس ترین اس یو وی هفت نفره جهان باشید رقم بالایی نیست.

 

منبع : اخبار خودرو

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید