Performancing Metrics

زهرا نعمتی الگوی ورزشی برای زنان است | اتاق خبر
کد خبر: 375252
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 03:49
سایت IPC:
سایت کمیته بین المللی پارالمپیک(IPC) در تازه ترین مطلبی که در خصوص رقابتهای تیر و کمان بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ منتشر کرده، عملکرد ورزشکاران ایران را زیر ذره‌بین برده است.

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در مطلب منتشر شده سایت کمیته بین المللی پارالمپیک آمده است: زهرا نعمتی افسانه «سامبودرمو» (زمین تیراندازی بازیهای ریو) بود.

وی احترام همه شرکت کنندگان و تماشاگران حاضر در رقابتها از همه دنیا را برانگیخت. حضور وی در المپیک و پارالمپیک همراه با تلاش خستگی ناپذیری که وی برای زنان در ورزش انجام داد از او یک الگو ساخته است.
در بخش دیگری از این مطلب آمده است: نعمتی در دیدار پایانی موفق شد «وو چونیان» چینی را در ریکرو آزاد بانوان از پیش رو بردارد. «وو» از اینکه با نعمتی رقابت کرده خوشحال است و آماده است بار دیگر با این کماندار رقابت کند.
کماندار سرشناس ایتالیایی «الیزابتا میینو» در یک‌چهارم نهایی به نعمتی باخت و پس از مسابقه گفت که انگار در دیدار فینال باخته است.

در قسمت پایانی مقاله به این موضوع بر می خوریم: نعتی تنها شرکت کننده ایران در این رقابتها نبود. غلامرضا رحیمی و ابراهیم رنجبر هم موفق شدند در رقابتهای ریکرو آزاد به روی سکو بروند. این دو در نیمه نهایی در پنج ست با هم رقابت کردند و رحیمی سرانجام صاحب مدال طلا شد و رنجبر به برنز رسید.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید