Performancing Metrics

اظهار نظر بازیکنان پتروشیمی بعد از دومین پیروزی در آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 375285
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 09:21
بازیکنان تیم بسکتبال پتروشیمی بعد از کسب دومین پیروزی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا از وضعیت تیمشان ابراز رضایت کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، موسی نبی‌پور سنتر تیم پتروشیمی بعد از پیروزی برابر نماینده هند، اظهار کرد: بازی خوبی بود. هندی‌ها ازسنترهای خوبی بهره می‌برند. به نظر من این دو مسابقه اول می‌تواند بهترین مسابقه تدارکاتی برای هماهنگی تیم ما باشد. امیدوارم در جمع چهارتیم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره گروه پتروشیمی در مرحله نخست بیان کرد: نسبت به چین درگروه سخت‌تری قرار گرفته‌ایم. مسابقه ما مقابل الریاضی سخت خواهد بود و امیدواریم با بازی خوب به عنوان صدرنشین صعود کنیم.
مهراد آتشی دیگر بازیکن پتروشیمی نیز بیان کرد: خدا راشکر بازی بدی نبود، ولی هنوز بدنمان با شرایط آب و هوایی اینجا خوب عادت نکرده است. امیدوارم روز به روز بهتر می شویم و سعی می‌کنیم در کارهای دفاعی مستحکم‌تر عمل کرده و بهتر ظاهر شویم و به فینال برویم.
او افزود: بازی‌های مقدماتی است و هر گروه دو تیم متوسط هم دارد اما باید از این فرصت‌ها استفاده کرده و روزبه روز از لحاظ فنی نزدیک شویم و خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم. ضمن اینکه این دوره از بازی‌ها از سطح بالایی داره و از قوی‌ترین بازی‌های جام باشگاه‌های آسیاست.


سجاد مشایخی ملی‌پوشی که به عنوان یار کمکی در ترکیب پتروشیمی قرار دارد، تصریح کرد: هندی ها دیروز استراحت داشتند و مسابقه‌ای از آنها ندیده بودیم اما تیم توانست خوب کار کند و بیشتر هماهنگ شویم و خدا را شکر که این مسابقه با برد به اتمام رسید. هر روزکه می‌گذرد بازی‌ها سخت‌تر و سنگین‌تر می شود.


او درباره هم‌گروهی با تیم‌های الریاضی لبنان،الریان قطر، ONGC هند و پائیان چین تایپه هم تاکید کرد: گروه سختی داریم. الریاضی و الریان تیم‌هایی هستند که سرمایه گذاری خوبی می‌کنند و بازیکنان خارجی با کیفیتی را جذب می‌کنند ولی ما هدف مان قهرمانی و رسیدن به فینال است.


مشایخی درباره اخراجش در بازی نخست بیان کرد: من در یک صحنه اعتراض کردم و اولین تکنیکال را دریافت کردم، اما بعد از آن داور فکر کرد حرفی به او زدم  و  تکنیکال دوم را داد که اشتباه کرده بود. بعد هم در صحبت با کادر فنی اشتباه خودش را قبول کرد. به هر حال من بازیکن کمکی این تیم هستم و برای رساندن این تیم به اهدافش تمام انرژی خود را می‌گذارم. این تیم همانند تیم خودم می دانم و امیدوارم  به قهرمانی برسیم.


انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید