Performancing Metrics

کیت وینسلت بازیگر درامی عاشقانه شده است+ عکس | اتاق خبر
کد خبر: 375371
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 19:40
فیلم "خیاط" به کارگردانی "چولسین مورهوس" از ابتدای اکتبر اکران خود را آغاز نموده و در حال حاضر یکی از شانس های اسکار برای بازیگری زن محسوب می شود.

به گزارش اتاق خبر، "کیت وینسلت" بازیگر برجسته سینمای هالیوود که تا به حال توانسته یک بار برای بازی در فیلم "خواننده کتاب" اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود نماید در فیلمی تازه به ایفای نقش پرداخته است.


"خیاط" نام فیلمی است که فیلمنامه اش را " چوسلین مورهوس" بر اساس رمان «خیاط زنانه» از "رزالی هام" نوشته و خودش نیز کارگردانی ان را بر عهده داشته است.

این فیلم درامی کمدی فیلم محصول سال 2015 کشور استرالیا است که از ابتدای اکتبر اکران خود را آغاز نموده است و جزو یکی از شانس های بازیگری اسکار امسال محسوب می شود.


کیت وینسلت، بازیگر نقش اول فیلم، در نقش میرتله (تیلی) دونیج، زنی باهوش به ایفای نقش می‌پردازد که خیاط لباس‌های زنانه است. فیلم به بررسی موضوعاتی هم‌چون انتقام، عشق و خلاقیت می‌پردازد.

علاوه بر کیت وینسلت بازیگران دیگری همچون "جودی دیویس"، "لیام همسورث"، "هوگو ویوینگ"، "سارا اسنوک"، "کارولین گودال"، "ربکا گیبنی"، "شین جاکوبسون" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


وینسلت برای بازی در این فیلم تاکنون جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های استرالیا، اتریش، کرایتیک را کسب نموده است.

 

میزان  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید