Performancing Metrics

مت دیمون دونالد ترامپ را به باد استهزا گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 375379
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 21:39
در جشنواره کمیک‌کان نیویورک مت دیمون دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا را به باد استهزا گرفت.

به گزارش اتاق خبر، در حالی که در جشنواره کمیک کان نیویورک جمعه شب نشستی تخصصی برای معرفی فیلم‌ جدید مت دیمون برپا شده بود، این بازیگر پرطرفدار از این فرصت برای تمسخر و ریشخند ترامپ استفاده کرد.

در این پنل که برای معرفی فیلم «دیوار بزرگ» تشکیل شده بود مجری پنل به شوخی ساخت دیوار بزرگ را که در چین اتفاق می‌افتد به ایده کشیدن دیوار بزرگ دونالد ترامپ بین آمریکا و مکزیک کشاند و از ژانگ ییمو کارگردان این فیلم پرسید: در این کشورهمین حالا هم دارد از موضوع ساخته شدن یک دیوار بزرگ برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد صحبت می‌شود، چه تشابهی بین این دو دیوار می‌بینید؟

در این هنگام دیمون با قطع سخنان او گفت: این خیلی فرق می‌کند.

وی بار دیگر یادآور خشمی  شد که از معرفی سارا پلین در انتخابات سال ۲۰۰۸ بروز داده بود و گفت: تازگی یک نوشته از پدرم دریافت کردم که نوشته تولدت مبارک پسرم. هدیه من برای تو یادآوری این است که ماه آینده برای خداحافظی ترامپ می‌توانیم همدیگر را ببوسیم. شک نکن که یک بوسه حسابی دریافت می‌کنی.

در این هنگام جمعیت به تشویق دیمون پرداختند و این بازیگر پرطرفدار افزود: البته ممکن است اگر او برنده انتخابات شود، مکزیک بخواهد یک دیوار بسازد که او را از کشورش دور نگه دارد.

جینگ تیان دیگر بازیگر فیلم بود که گفت از این که به عنوان یک زن در نقش یک ژنرال ظاهر شده خیلی احساس خوبی دارد و نشان دهنده نقش رهبری برابر برای مردان و زنان در چین قدیم است.

وانگ جانکای بازیگر و ستاره خواننده پاپ نیز از دیگر بازیگران این فیلم بود که حضورش در این پنل با اقبال وسیع چینی‌ها روبه رو شد.

این فیلم فانتزی تاریخی ساخته کمپانی تولید فیلم «لجندری پیکچرز» است که چینی‌ها تملک آن را دارند. این اولین فیلم انگلیسی زبانی است که ییمو ساخته است. او کارگردان مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ بود.

بازی مت دیمون در این فیلم البته با نقدهای زیادی روبه‌رو شد و خیلی‌ها بر این باور بودند که یک آمریکایی نباید در فیلمی چینی و در میان سربازان کهن چین حضور داشته باشد.

ژانگ ییمو سازنده «خانه خنجرهای پران» چندی پیش از حضور دیمون در این فیلم حمایت کرد و انتقاد مبنی بر «سفیدشویی» فیلم را رد کرد. ییمو گفت در این فیلم دیمون به عنوان نجات‌بخش مردم چین ظاهر شده و فیلم درباره ساخت دیوار بزرگ نیست بلکه فیلم پنج قهرمان بزرگ دارد که یکی دیمون و چهار شخصیت بعدی چینی هستند.

«دیوار بزرگ» که با بودجه ۱۴۰ میلیون دلاری ساخته شده قرار است فوریه ۲۰۱۷ در آمریکا و دسامبر در چین اکران شود.

مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید