Performancing Metrics

دومین انفجار آیفون 6 پلاس در هفته جاری | اتاق خبر
کد خبر: 375430
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 20:01
براساس تازه ترین گزارش ها، یک دستگاه گوشی آیفون 6 پلاس حین شارژ منفجر شده است. این گوشی که متعلق به شخصی به نام ایوت استرادا ساکن ایالت کالیفرنیای آمریکا بوده، پس از انفجار دیگر قابل استفاده نیست.

اتاق خبر: این اتفاق طی هفته جاری، در روز جمعه افتاده است. این گوشی آیفون 6 پلاس با استفاده از آداپتور برقی که به طور اورجینال در جعبه آن فروخته شده، در حال شارژ بوده است. نزدیک به ساعت سه بامداد بوده که استرادا با صدایی مهیب و بوی پلاستیک سوخته از خواب بر می خیزد. از این آیفون دود سیاه و غلیظی بلند شده بوده است.

در این گزارش آمده که خانم استرادا آیفون خود را سه ماه پیش خریداری کرده بوده است. او صبح روز بعد از انفجار گوشی اش، با مرکز پشتیبانی اپل تماس گرفته و تصویری از گوشی سوخته را در اختیار این شرکت قرار داده است. بر همین اساس، قرار شده که یک آیفون دیگر به عنوان جایگزین توسط فروشگاه محلی اپل استور در اختیار او قرار بگیرد.
در عین حال که خود خانم استرادا در این حادثه دچار آسیب دیدگی نشده، اما بخشی از وسایل منزل او که در کنار گوشی در حال شارژ قرار داشته، از جمله یک میز، یک عینک و یک پایه نگه دارنده اپل واچ آسیب دیده اند.

اوایل هفته بود که خبردار شدیم انفجار یک آیفون 6 پلاس دیگر در جیب دانش آموزی به نام دارینا هالاواتی به او آُسیب وارد کرده است. علت آتش سوزی در هر دو مورد هنوز نامعلوم است، البته از باتری معیوب و نقص در مدار برق این گوشی ها به عنوان دلایل احتمالی یاد شده است.


اپل در حال بررسی هر دو مورد است، اما هنوز واکنشی به آنها نشان نداده است.

 

منبع: تک شات

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید