Performancing Metrics

پوگبا به مرور زمان بهتر خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 375473
تاریخ انتشار: 20 مهر 1395 - 20:35
کاپیتان فرانسه:
هوگو لوریس معتقد است پوگبا به مرور زمان بهتر خواهد شد و به همان بازیکن با کیفیت فصل قبل تبدیل می شود.

پوگبا

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام به حمایت از هم تیمی خود پرداخت و افت پوگبا را به خستگی او ربط داد.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه درباره افت پل پوگبا، گفت‌: ما هم انتظارمان از پل پوگبا بیشتر است. او بازیکنی است که تفاوت‌ها را رقم می زند و همه ما حتی خود او نیز می داند که با روزهای اوجش فاصله دارد. او در فصل گذشته در هر مسابقه‌ای که به میدان رفت عملکرد خوبی داشت، من فکر می‌کنم که خستگی دلیل افت پوگبا است. او بلافاصله بعد از پایان دیدارهای باشگاهی در یورو 2016 به میدان رفت و تا دیدار نهایی نیز در ترکیب فرانسه حاضر بود. پوگبا بلافاصله به منچستریونایتد رفت و در واقع تعطیلی خیلی کمی داشت و به همین خاطر من فکر کنم که خستگی دلیل عمده عملکرد ضعیف او در فصل فعلی باشد.  بازیکنان زیادی هستند که در یورو خیلی تلاش کردند و دچار افت شدند و خسته شدند. باید به او زمان داد. مطمئن باشید که او به زودی همان پوگبایی می‌شود که همه انتظار آن را دارند.

دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فرانسه، در ادامه گفت‌: نباید توانایی‌های او را زیر سوال برد. همه از او انتظار داریم،  ولی کمی باید او را درک کرد. انتظارات از پوگبا خیلی بالا است خصوصا وقتی  که او با شکستن رکورد نقل‌ و انتقالات به منچستریونایتد رفت. البته فرانسه تیمی نیست که به یک بازیکن وابسته باشد. ما به معنای واقعی تیم هستیم و در بازی برابر هلند نیز تمام بازیکنان در خدمت تیم هستند. ما تیم تک محوری نیستیم و خیلی از بازیکنان فرانسه ستاره تیم‌هایشان هستند و در تیم‌ ‌ملی بازی های موثری ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید