Performancing Metrics

«وین رونی» یک ستاره است | اتاق خبر
کد خبر: 375495
تاریخ انتشار: 21 مهر 1395 - 06:47
جان اوبلاک:
دروازه‌بان اتلتیکومادرید به هم تیمی هایش در تیم ملی اسلوونی هشدار داده است در رویارویی با «سه شیرها» هیچ فضایی به «وین رونی» ندهند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز سه شنبه تیم های ملی اسلوونی و انگلیس در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در لیوبلیانا به مصاف یکدیگر می روند. «جان اوبلاک» دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسلوونی معتقد است که «وین رونی» مهره تأثیرگذار حریف در این بازی خواهد بود.

«رونی» علاوه بر اینکه در منچستریونایتد جایگاهش را در ترکیب ابتدایی تیم از دست داده است، در خط حمله تیم ملی انگلیس نیز مانند گذشته حضور مسلمی ندارد.

با این حال، «اوبلاک» به خبرنگاران گفت: «رونی» در سراسر دنیا یک ستاره است و همیشه برای بازی های انگلیس خیلی مهم است. او اصلی ترین بازیکنی است که باید متوقفش کنیم. از هیچ بازیکنی در انگلیس نمی ترسم ولی بازیکنان با کیفیتی در خط حمله دارند. در حال حاضر بهترین پست آنها خط حمله است. بازی مقابل انگلیس برای ما خیلی مهم است حتی اگر تازه سومین بازی از مرحله گروهی باشد. ما مقابل لیتوانی متوقف شدیم و اگر می خواهیم امیدهایمان برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ زنده بماند باید انگلیس را ببریم.

دروازه‌بان اتلتیکومادرید افزود: نیاز داریم که آنها را تحت فشار بگذاریم و از همان دقیقه نخست بجنگیم. نباید اجازه دهیم که در زمین آسوده باشند، در نتیجه انتظار بازی زیبایی ندارم. انگلیس همیشه تیم زیرکی است.

اسلوونی با تساوی دو بر دو مقابل لیتوانی و پیروزی یک بر صفر در برابر اسلواکی، با چهار امتیاز در جایگاه سوم گروه F رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا قرار دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید