Performancing Metrics

زادعلی اصغری: بخاطر پرچم ایران ماندم | اتاق خبر
کد خبر: 375502
تاریخ انتشار: 21 مهر 1395 - 10:14
پس از عوض کردن تصمیم خداحافظی؛
«مسی» فوتبال نابینایان با بیان اینکه از مسئولان استان آذربایجان شرقی به خاطر کم اهمیتی به وی گلایه دارد،گفت به عشق پرچم سه رنگ ایران از تصمیمم برای خداحافظی از تیم ملی منصرف شدم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، بهزاد زادعلی اصغری پیش از این اعلام کرده بود در تاریخ ۲۳ مهر ماه قصد خداحافظی از فوتبال ملی را دارد. 

وی گفت: وقتی چنین تصمیمی گرفتم بسیاری از اهالی فوتبال با من تماس گرفتند تا نظرم را عوض کنند. پس از عمل جراحی جمعه هفته قبل باشگاه ماشین سازی از من دعوت کرد تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کنم و در آنجا رسول خطیبی، سامان نریمان جهان، محمد نصرتی و حبیب گردانی از من خواستند به فوتبال خود ادامه دهم.

زادعلی اصغری افزود: رسول خطیبی اسطوره فوتبال ماست و برای ایران چه در رقابتهای لیگ برتر و چه تیم ملی کم زحمت نکشیده است. من به توصیه ایشان که در استان آذربایجان شرقی بیشترین لطف را به من داشته از تصمیم خود منصرف شدم و می خواهم به عشق پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به فوتبال ملی خود ادامه دهم و هر چه دارم در طبق اخلاص می گذارم.

برترین گلزن ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ادامه داد: ما با کسب عنوان نایب قهرمانی پارالمپیک به کار خود پایان دادیم اما در مراسمی که استاندار آذربایجان شرقی برای ما در نظر گرفت فقط پنج سکه دریافت کردیم. تربیت بدنی استان هم یک سکه به من هدیه کرد. در حالیکه پارالمپین های استان کرمان از استانداری کشورشان ۴۰ سکه و یک واحد آپارتمانی دریافت کرده اند. حد من به عنوان نایب قهرمان پارالمپیک یک سکه و پنج سکه نیست.

زادعلی اصغری در پایان این گفتگو اظهار داشت: من از مسئولان استان گلایه دارم اما همه آنها و بی مهری ها را فراموش می کنم و به عشق کشورم به فوتبال ملی خود ادامه می دهم. می خواهم برای تیم ملی کشورم مفید باشم و برای همین تصمیم خود را فراموش می کنم و به فوتبال خود ادامه می دهم. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید