Performancing Metrics

روضه یمن، سخن هفته در نشریه خط حزب الله | اتاق خبر
کد خبر: 375537
تاریخ انتشار: 22 مهر 1395 - 00:49
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، پنجاه و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله را در هفته دوم محرم 1438 منتشر کرد. سخن هفته این نشریه با سرخط «روضه یمن» به مبارزان یمنی اختصاص یافته است.

اتاق خبر:هفته نامه خبری-تحلیلی خط حزب الله در گزارش هفته خود به تبیین «روش امام حسین(ع) در مواجهه با طاغوت» پرداخته است.
در شماره جدید این نشریه به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است: «ملت یمن را دعا می کنیم و هر کمکی بتـوانیم می کنیم. یمن قریب یک سال ونیم است که دارد بمباران می شود؛ شوخی است؟ یک کشور را، آن هم نه مراکز نظامی اش را، [بلکه ] بازارها را، بیمارستان ها را، خانه های مردم را، اجتماعات را، میدانها را، مدارس را، بیایند همین طور بمباران کنند! این چیز کوچکی نیست؛ این خیلی جرم بزرگی است. نه ماه رمضان بفهمند، نه ماه حرام بفهمند، نه ملاحظه ی کودک بکنند، این همه کودک کشی بکنند... با پشتوانه ی آمریکا 11/5/95»
همچنین عکس ویژه این هفته نشریه، تصویری از برگزاری مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در سال 77 با حضور رهبر انقلاب در شهر قم است.
پنجاه و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله به روح پرفتوح قمربنی هاشم حضرت عباس ابن علی(ع)، تقدیم شده است.

به گزارش ایرنا، عصر شنبه 17 مهر ماه جاری در جنایتی کم سابقه، جنگنده های ائتلاف عربی-آمریکایی به سرکردگی عربستان در سه نوبت به یک مراسم عزاداری در جنوب صنعا پایتخت یمن حمله کردند که منجر به شهادت دست کم 150 غیرنظامی، ناپدید شدن حدود 150 تن و مجروح شدن صدها تن دیگر شد.
این کشتار با محکومیت وسیع کشورهای جهان رو به رو شده است.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید