Performancing Metrics

مهران شاهین‎طبع: بازیکنانم هر وقت خواستند صاحب پیروزی شدند | اتاق خبر
کد خبر: 375557
تاریخ انتشار: 22 مهر 1395 - 08:15
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بعد از برتری برابر الریان قطر با اشاره به حساسیت دیدار فردا برابر الریاضی لبنان و مهم بودن حفظ صدرنشینی تیمش گفت: بازیکنانم هر زمان خواستند، برنده شدند.

اتاق خبر:مهران شاهین طبع، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بعد از برد ۸۹ بر۴۶ مقابل الریان قطر در رقابت های باشگاه های آسیا و تداوم صدرنشینی تیمش اظهارداشت: ملی پوشان تیم خیلی خسته هستند اما نیمکت نشینان خیلی به آنها کمک می کنند و در واقع جور آنها را می کشند . نداشتن بازی های تدارکاتی و دیر ملحق شدن اعضای تیم به یکدیگر باعث شده خیلی از توانایی های آنها به مرور مشخص شود. 

وی ادامه داد: در هر صورت وقتی تمرکز ما خوب باشد می توانیم خوب کار کنیم .مهم این است تمام حواسمان این باشد که کارهای فنی را بدرستی در زمین پیاده کنیم و مهم این است مشق مان را خوب در زمین پیاده کنیم.

سرمربی تیم پتروشیمی در مورد عملکرد خوب تیمش در دفاع و اینکه تیم ملی هم در خط دفاعی بسیار ایده آل کار می کند، تصریح کرد: مربیان خوبی  در ایران داریم. این حاصل کار مربیان است که بازیکنان در باشگاه ها در تیم های شان خوب کار می کنند. تیم ما هم سعی می کند کارهای فنی اش را بدرستی انجام دهد. مشکل بسکتبال ایران بازی است بخصوص بازی بیرون از ایران که امیدوارم این مسائل به خوبی حل شود.

شاهین طبع در مورد دیدار روز چهارشنبه برابر الریاضی لبنان و اینکه با کار گروهی می توان در این دیدار حساس پیروز شد، گفت: بازی فردا مشکل است و شانه به شانه پیش خواهد رفت. محک خوبی است برای اینکه ببینیم می توانیم این کار گروهی را هم فردا در زمین پیاده کنیم یا خیر؛ در هر حال سرگروهی برای ما بسیار مهم است و شرایط را برای مراحل بعد بهتر می کند.

وی در مورد شرایط دیگر تیم های شرکت کننده در مسابقات باشگاه های آسیا خاطرنشان کرد: تیم ها خوب  و بازیکنان خارجی شان در سطح بالا هستند  و کمتر در منطقه دیده شده اند. بازیکنان خارجی قطر و امارات در لیگ های اروپایی و NBA بازی کرده اند. بازیکنان بسیار خوبی هستند. اما باید بدانید که ما هم بازیکنان خوبی داریم و مهم این است فعل خواستن را آنها خوب اجرا می کنند.هر وقت خواسته اند برنده میدان را ترک کردند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد زمان تعیین شده برای دیدارهای این تیم گفت: به نظر من همه چیز رعایت نشده است. بازی های ما ظهر است. تیمهای الریاضی و چین بهترین ساعات بازی را دارند. البته چین میزبان است و ایراد زیادی به آن وارد نیست اما لبنانی ها که تیمی از بیرون هستند بخاطر حق پخش تلویزیونی بازیها را در بهترین زمان برگزار می کنند. بقیه تیمها متضرر شده اند. اگر بدین صورت پیش برود و سه سال با توجه به میزبانی چینی ها اینطور پیش برود، همه چیز به ضرر است. بازیهایی که ساعت ۱۳ داریم تیم نمی تواند صبح تمرین کند و علنا کار تمرینی و مرور تاکتیکها را در زمان تمرین از دست می دهد.در حالی که بقیه تمرین می کنند یا استراحت بیشتری می کنند.

مهران شاهین طبع در پایان گفت: باید در این بخش اعتراض کرد و صحبتی با مسئولین ذیربط انجام شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید