Performancing Metrics

ریبری: بازیکن کثیفی نیستم/ گریزمان با ستاره شدن خیلی فاصله دارد | اتاق خبر
کد خبر: 375692
تاریخ انتشار: 23 مهر 1395 - 23:11

به گزارش اتاق خبر، بازیکن پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه این ادعا که او بازیکن بی‌اخلاق و خشنی است را رد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، فرانک ریبری هفته‌ گذشته در بوندسلیگا با یک بازیکن درگیر شد. او که به بد اخلاقی معروف شده است، این ادعا را رد می‌کند و معتقد است که تصویر بدی از او در رسانه‌ها منتشر شده است.

ریبری در گفت‌وگو با اکیپ گفت‌: مردم فکر می‌کنند بازیکن خشن و کثیفی هستم اما به واقع این‌طور نیست. بعضی از مواقع کنترل خودم را از دست می‌دهم. کارلو آنچلوتی (سرمربی بایرن مونیخ) با من درباره این موضوع صحبت کرده است. می‌خواهم بیشتر بر خودم مسلط شوم.

ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه در مورد هموطنش که نمایش خوبی در اتلتیکومادرید دارد نیز گفت: آنتوان گریزمان تاکنون عملکرد خوبی داشته است ولی مهم این است که در طول زمان کیفیت خود را حفظ کند. در سال‌های گذشته همواره کیفیت خودم را حفظ کردم و بهترین بودم تا زمانی که مصدوم شدم. اگر گریزمان هم می‌خواهد ستاره شود، باید فرم خوبش را حفظ کند. او تازه اول راه است و راه زیادی تا ستاره شدن پیش‌رو دارد.

ریبری در پایان درباره جدایی از بایرن مونیخ نیز گفت‌: بایرن یک کلاس متفاوت است. خیلی از بازیکنان بزرگ جهان آرزو دارند در تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا و یا رئال‌ مادرید بازی کنند. رقابت در بایرن خیلی بالاست و همه بازیکنان می‌توانند فیکس بازی کنند. من هم از حضور در بایرن خوشحال هستم و به جدایی فکر نمی‌کنم بلکه می‌خواهم از فرصت‌هایی که آنچلوتی در اختیارم قرار می‌دهد، استفاده کنم و جایگاهم را پس بگیرم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید