Performancing Metrics

انریکه به دنبال پیدا کردن جاسوس در بارسلونا | اتاق خبر
کد خبر: 375702
تاریخ انتشار: 24 مهر 1395 - 00:29
سرمربی بارسلونا از این که اطلاعات خصوصی تیم او در رسانه‌ها فاش می‌شود ناراحت و به دنبال پیدا کردن کسی است که این اطلاعات را در اختیار روزنامه‌ها قرار داده است.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، بارسلونا بعد از پایان رقابت‌های ملی، برنامه سختی پیش‌رو دارد. آنها که در آخرین دیدار برابر سلتاویگو شکست خوردند، در لالیگا باید با دپورتیوو لاکرونیا دیدار کنند. در ادامه دیدار سختی هم در لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت و باید با منچسترسیتی دیدار کنند که هدایت آن در دست پپ گواردیولا است.

در روزهای گذشته، اطلاعات زیادی از نحوه بازی و سیستم بارسلونا در رسانه‌ها منتشر شد که موجب ناراحتی و برآشفتگی لوییس انریکه شده است. این اطلاعات بدون خواست انریکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.

انریکه که از فاش شدن اطلاعات خصوصی و محرمانه تیم او در روزنامه‌ها ناراحت است، منتظر این است تا خائن یا جاسوس بارسلونا را در تیم پیدا کند. شاید عضوی از تیم مربیگری بارسلونا، در فاش کردن این اطلاعات نقش داشته است.

البته خود انریکه نیز می داند که در این برهه از زمان نباید خیلی وقت را تلف کرد و به فکر پیدا کردن جاسوس بود. آن هم به این خاطر که بارسایی‌ها دیدارهای سختی را در هفته‌ پیش‌رو در انتظار خود می بینند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید