Performancing Metrics

فرهاد کاظمی: مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 375774
تاریخ انتشار: 24 مهر 1395 - 09:01
بعدا درباره مسائل مالی حرف می‌زنم
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: چیزی که برای ما در بازی فردا مهم است خشنودی هواداران پس از بازی فردا است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال اظهار کرد: در این تعطیلات شرایط خوبی را داشته‌ایم و توانستیم تمرین‌های خوبی را دنبال کنیم. قطعا اگر تمام تیم‌ها از شرایط بازی دور باشند کمی برایشان دشوار خواهد بود ولی با این حال تلاش خود را خواهیم کرد که فردا با دست پر از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تنها مسئله‌ای که برای ما فردا مهم است خشنودی هواداران پس از سوت پایان دیدار است. امیدوارم هواداران فردا به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم شرایط ایده‌آلی را مقابل تیم استقلال تهران داشته باشیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا ترکیب هجومی را انتخاب کرده‌ایم و قطعا از ابتدای بازی برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهیم شد.

وی درباره مشکلات مالی تیم سیاه جامگان تصریح کرد: مشکلات مالی همیشه در تمام تیم‌ها وجود داشته است. قطعا بحث شخص نیست و اگر اتفاقی هم افتاده باشد فقط برای کل تیم بوده است. در حال حاضر با توجه به اینکه بازی فردا بازی حساسی است، صحبتی در این خصوص نخواهم کرد و پس از پایان این دیدار در این باره اظهار نظر خواهم کرد.

وی درباره بازیکنان پرسپولیسی تیمش و انگیزه این بازیکنان برای بازی فردا عنوان کرد: به این مسائل هیچ اعتقادی ندارم زیرا بازیکنان باید به این موضوع فکر کنند که برای چه تیمی در حال حاضر بازی می‌کنند. قطعا برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم و هیچ فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم. باید این بازیکنان توجه داشته باشند که چیزی که مهم است، پیراهن تیمی است که بر تن دارند.

سرمربی تیم سیاه جامگان درباره مصدوم و محرومان تیمش عنوان کرد: خوشبختانه هیچ مصدومی برای بازی فردا نداریم و فقط موسی ترائوره را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید