Performancing Metrics

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره «مسکن مهر» آماده شد | اتاق خبر
کد خبر: 375801
تاریخ انتشار: 24 مهر 1395 - 18:34

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر داوود محمدی از پایان بررسی پرونده مسکن مهر در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد و اظهار داشت: گزارش کمیسیون در این زمینه برای قرائت در صحن علنی به هیأت رئیسه مجلس ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه بررسی این پرونده، نقایصی از نحوه اجرای پروژه‌های مسکن مهر مشخص شده که از جمله آنها می‌توان به نحوه جانمایی، عدم پیش‌بینی تأسیسات زیربنایی و روبنایی و عدم تخصیص به موقع تسهیلات بانکی اشاره کرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: در جریان بررسی مسکن مهر، نقاط قوت آن نیز مشخص شده که باعث خانه‌دار شدن اقشار ضعیف شده است.

محمدی افزود: تکالیفی در زمینه پروژه‌های مسکن مهر هنوز بر زمین مانده است که ما در این گزارش دستگاه‌های مختلف را مکلف کرده‌ایم که به تکالیف خود عمل کنند تا هر چه سریع‌تر بتوانیم موضوع مسکن مهر را به عنوان یک پروژه ملی در کشور جمع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بررسی پروژه مسکن مهر در این کمیسیون در راستای تأکید چند باره رهبر انقلاب مبنی بر چشم امید داشتن گروهی از مردم به این پروژه و ضرورت ساماندهی آن بوده است و بر این اساس، نحوه حرکت دولت در تکمیل این پروژه بررسی و ارزیابی شده است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید