Performancing Metrics

از توليدات سينمايی ايران چه خبر؟ | اتاق خبر
کد خبر: 375872
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 - 11:26
فیلمبرداری «انزوا» به پایان رسیده اما هنوز تدوین آن آغاز نشده است.

به گزارش اتاق خبر، جدیدترین وضعیت ساخت چند اثر سينمايی در حال تولید را می‌خوانید:

 

 
«سپیده دم» به پیش تولید می‌رود

این اثر در مرحله بازنویسی نهایی به سر می برد و حدود 40 روز آینده به پیش تولید می رود. گروه سازنده در تلاشند فیلم به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسد.

«سپیده دم» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی، تهیه کنندگی سید محسن وزیری و نویسندگی اصغر نعیمی سه شخصیت اصلی دارد و لوکیشن های آن در تهران و یک شهر دیگر می گذرد.
 
 
پایان فیلمبرداری «انزوا»

فیلمبرداری «انزوا» به پایان رسیده اما هنوز تدوین آن آغاز نشده است. صداگذاری «انزوا» بر عهده علیرضا علویان است اما آهنگساز فیلم هنوز مشخص نیست. «انزوا» به کارگردانی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی پیمان جعفری ساخته می‌شود. 
 

«سازش» در راه جشنواره فیلم فجر

فیلمبرداری «سازش» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی شروع شده است. کل لوکیشن‌های فیلم در تهران می‌گذرد و تلاش گروه این است که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند. 

بازیگران فیلم بهنوش بختیاری، سحر قریشی و رضا ناجی و یوسف تیموری هستند و قرار است بازیگران جدید دیگری نیز به پروژه بپیوندند.
 
 
جلوه‌های ویژه بر روی «چهل کچل»

«چهل کچل» این روزها مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد. راف کات این اثر به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده است. جلوه های ویژه این اثر را ناظر فصیحی انجام می دهد و صداگذاری و موسیقی آن نیز در دست کار است.
 

تدوین «ماه‌گرفتگی» به نیمه رسید
 
تدوین این اثر توسط مسعود اطیابی که کارگردان فیلم نیز بوده،  به نیمه رسیده است.  

در فیلم «ماه‌گرفتگی» که قصه‌ای را در بستر روزهای پر التهاب سال 88  روایت می‌کند، کامبیز دیرباز و سارا خوئینی ها به‌عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش می‌کنند و شهرام عبدلی و ارسلان قاسمی نیز حضور دارند. این فیلم حدود 95 دقیقه است و برای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.
 
 
«پایان رویاها» در مراحل پایانی صداگذاری

مراحل پایانی صداگذاری فیلم «پایان رویاها» توسط محمدرضا دلپاک انجام می شود و ساخت موسیقی آن بر عهده سیاوش طالبی خواهد بود. 

«پایان رویاها» به کارگردانی محمد علی طالبی و تهیه کنندگی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان است. «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمد علی طالبی و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و امیرحسام رضایی، شیوا فرهادی، مجید پتکی، نسرین بابایی و آوا درویشی از بازیگران اصلی آن هستند. 
 
باشگاه خبرنگاران جوان
  •  
نظرات
ADS
ADS
پربازدید