Performancing Metrics

با سریال فوق سری فخیم‌زاده معرفی شدم | اتاق خبر
کد خبر: 375882
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 - 13:45
خالصی با اشاره به اینکه در سریال "علمدار" نقش همسر یک شهید مدافع حرم را ایفا می کند، از صلابت به عنوان یکی از ویژگی های شخصیت "فرشته" در این سریال سخن گفت.

به گزارش اتاق خبر، گلناز خالصی بازیگر نقش "فرشته" در سریال تلویزیونی "علمدار"گفت: بنده با سریال "فوق سری" مهدی فخیم زاده به تلویزیون معرفی شدم و در آنجا نقش عروس وی را ایفا می کردم. 

 
وی ادامه داد: نقش من در آن سریال به گونه ای بود که دختری لجباز را در ذهن مخاطب جا می انداخت و بر همین اساس همگان تصور می کردند که شخصیت اصلی من هم جدا از نقشی که ایفا کرده ام، نیست.
 
خالصی همچنین تصریح کرد: در سریال "علمدار" نقش همسر یک شهید را ایفا می کنم که سید جواد هاشمی نقش این شهید را بازی کرده است.
 
بازیگر نقش "فرشته" درسریال "علمدار" در بخش دیگری از صحبت های خود ادامه داد: نقشی که در سریال "علمدار" ایفا می کنم نقشی متفاوت با نقش باران در سریال "فوق سری" است.
 
این بازیگر عرصه تلویزیون همچنین یادآور شد: "فرشته" در حقیقت همسر شهیدی است که با وجود تمام غم و اندوه درونی خود با اقتدار و با صلابت در مسیر زندگی ایستادگی کرده است و تصمیم دارد ثمره زندگی خود و همسرش را که دو فرزند هستند، به جایی که در ذهنش نقش بسته، برساند.
 
بازیگر سریال " فوق سری" همچنین توضیح داد: با توجه به اینکه خود من شخصیتی برون گرا دارم، در آغاز سریال "علمدار" برایم بسیار سخت بود که بتوانم نقش همسر شهیدی را بازی کنم که از یک شخصیت بسیار آرامی برخوردار است، اما به مرور زمان با ویژگی های شخصیتی این نقش آشنا شدم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه خود من تجربه مادر شدن را نداشته ام، حضور در سریال "علمدار" برای من تجربه بسیار شیرینی بود و دو فرزندی که در این سریال در نقش فرزندان من هستند، مانند بچه های خود من هستند.
 
این بازیگر تلویزیون تصریح کرد: تصور می کنم تا حدود 80 درصد توانسته ام شخصیت فرشته ای را که مد نظر کارگردان و همچنین خودم بود را به خوبی از آب دربیاورم و امیدوارم این نقش به دل مردم هم بنشیند.
 
وی خاطرنشان کرد: تمامی مادران سرزمین ایران جدا از مادران بزرگوار شهدای مدافع حرم همیشه از خود گذشتگی می کنند و حتی در سخت ترین شرایط نیز لبخندی را برای فرزندانشان روی لب می آورند.
 
میزان  
نظرات
ADS
ADS
پربازدید