Performancing Metrics

فعالیت۱۵۵ تعاونی دانش بنیان | اتاق خبر
کد خبر: 375973
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 - 11:41
مدیر کل «تعاون» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در منطقه آزاد ارس گفت: ارس پایلوت فعالیت های دانش بنیان در بین مناطق آزاد کشور است.

اتاق خبر: به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، البرز محمدی گفت: قابلیت‌های فناورانه ارس برجسته است و با وجود قابلیت‌های علمی و تخصصی در این منطقه، امیدواریم شاهد ایجاد و راه انداری نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در ارس باشیم. وی با اشاره به فعالیت ۱۵۵ شرکت تعاونی دانش بنیان در سطح کشور تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در دولت یازدهم به صورت منسجم‌تر و تخصصی‌تر فعالیت خود را ادامه دادند و این روند رو به رشد است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر حدود  ۶۰۰ شرکت فناور در قالب تعاونی در کشور فعالیت می‌کنند که امیدواریم این شرکت‌ها نیز بتوانند از مراجع مربوطه عنوان دانش بنیان را کسب کنند. مدیر کل تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر ضرورت همکاری شرکت‌های دانش بنیان همسو با یگدیگر گفت: وزارت تعاون نیز در برنامه های خود از تعاونی های تامین نیاز واحدهای دانش بنیان حمایت می کند.

وی ادامه داد:حمایت از تعاونی های دانشگاهی و دانشجویی از دیگر برنامه های مورد تاکید وزارت تعاون است و شرکت‌هایی که در جوار دانشگاه ها به صورت تعاونی دانشجویی شکل می گیرند حمایت می‌شوند. محمدی با اشاره به اینکه ارس پایلوت فعالیت های دانش بنیان در بین مناطق آزاد کشور است گفت: امیدواریم راه اندازی این نمایشگاه‌ها به دیگر مناطق آزاد کشور نیز تعمیم یابد. در این همایش قرار است ۸۵ شرکت دانش بنیان و ۶۵ شرکت فناور حضور داشته باشند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید