Performancing Metrics

گسترش فولاد به بلوغ تاکتیکی رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 376113
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 00:10
کمالوند:
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر تلاش می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش برابر پدیده در نشست خبری گفت: بازی کیفیت خوبی داشت و ما حتی به حریف یک موقعیت هم ندادیم. در حالی که بیش از ۸ موقعیت صددرصد برای گلزنی داشتیم. این نشان از بلوغ تاکتیکی تیم ماست.

او ادامه داد: گسترش فولاد در ۷ بازی قبلی هم همین طور بازی کرده بود و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، اکنون جایگاه بهتری داشتیم. پدیده در بازی‌های قبلی‌اش بیش از یک گل نخورده بود و بهترین تیتری که می‌شود برای پیروزی ما برابر این تیم نوشت این است که "گسترش فولاد بیدار شد".

کمالوند افزود: امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم تا در پایان نیم فصل جایگاه بهتری پیدا کنیم و آن وقت در نیم فصل دوم برای قرار گرفتن در بالای جدول تلاش می‌کنیم. همان طور که قبلا از باخت و مساوی‌ها ناراحت نمی‌شدیم، از این پیروزی هم خوشحال نیستیم و از حالا به بازی بعد فکر می‌کنیم.

سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت: وقتی تیم نمی‌برد، انتقادها زیاد می‌شود اما همه بازیکنان ما خوب هستند و هر کس که انصاف داشته باشد، می‌گوید که حداقل از ۷ بازی قبل باید در ۵ بازی برنده می‌شدیم.

او در ادامه گفت: از پزشک تیم که ۵ بازیکن سرماخورده ما را به بازی رساند و همین طور روانشناس تیم تشکر می‌کنم. برخی تماشاگران به گسترش فولاد شک داشتند و فکر می‌کردند سقوط می‌کنیم اما می‌خواهیم ثابت کنیم که این طور نیست. از مدیران باشگاه هم تشکر می‌کنم که در این مدت هیچ فشاری به ما نیاوردند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید