Performancing Metrics

دوست داشتم مربی‌گری را تجربه کنم | اتاق خبر
کد خبر: 376129
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 02:35
هیرو:
سرمربی اوویدو که سال‌ها در خط دفاعی رئال مادرید می‌درخشید اظهار کرد همیشه دوست داشته مربیگری را تجربه کند و به همین خاطر نتوانسته است پیشنهاد اوویدو را رد کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرناندو هیرو در گفت‌وگویی اختصاصی با نشریه مارکا درباره خود و رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید صحبت کرد.

کاپیتان پیشین رئال مادرید درباره شغل جدیدش گفت: دوست داشتم مربی‌گری را امتحان کنم. تجربه فوق‌العاده‌ای است. گذشته‌ام خیلی به این موضوع کمک می‌کند. حضورم در کنار سرمربیان مختلف، تجربه‌ام در مدیریت ورزشی و کمک مربی، خیلی به من کمک کرده است. تصور می‌کردم روزی سرمربی بشوم. پیش از این برایم تصمیم می‌گرفتند، اکنون خودم تصمیم‌گیرنده شدم. 

هیرو درباره انتخاب اوویدو اظهار کرد: فصل گذشته پیشنهاداتی داشتم که از لحاظ اقتصادی خوب بودند. تیم‌های خارجی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند نیز به من پیشنهاد دادند. یک تیم دسته یکی نیز خواهانم بود. زمانی که باشگاه اوویدو این پیشنهاد را به من داد، پاسخ مثبت دادم چون حس خوبی نسبت به این تیم دارم. اوویدو باشگاهی تاریخی است که 40 هزار هوادار در جهان دارد. چرا باید به آن‌ها جواب منفی می‌دادم؟ اینجا می‌تواند دانشگاهم باشد. در این باشگاه جاه‌طلبی و اشتیاق وجود دارد.

سرمربی اوویدو درباره سه تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا نیز گفت: درست است این سه تیم خوب کار می کنند اما تیم‌های دیگری نیز با آن‌ها در حال رقابت هستند. ویارئال در مسیر خوبی قرار دارد و سویا در چند سال گذشته افتخارات زیادی کسب کرده است. همچنین والنسیا دوباره به رتبه‌های بالایی جدول بازخواهد گشت. بارسا، اتلتیکو و مادرید در سطح خیلی بالایی قرار دارند و به نظرم اتلتیکو از همه بهتر است. این تیم سرمربی فوق‌العاده‌ای دارد. همچون دو تیم دیگر از شانس قهرمانی برخوردار است. اتلتیکو تنها در خط دفاعی برتر نیست بلکه در میانه میدان و خط حمله نیز قدرتمند است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید