Performancing Metrics

خیلی ساده همه چیز را از دست دادیم | اتاق خبر
کد خبر: 376137
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 04:00
دی بوئر:
سرمربی اینتر از شکست برابر کالیاری در خانه بسیار ناراحن هست و معتقد است تیمش می توانست پیروز این دیدار لقب گیرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته هستم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده اینتر در خانه و در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به دیدار کالیاری رفت که این دیدار با شکست 2 بر یک اینتر همراه بود.
 
فرانک دی بوئر بعد از پایان این دیدار گفت: باید پیروز این بازی می‌شدیم و برای این کار به اندازه کافی خوب بودیم و توانستیم گل هم به ثمر برسانیم. بعد از گل ما به سادگی بازی را از دست دادیم.با توجه به عقاید من،این ساده‌ترین راه بازی کردن است چرا که تیم تحت فشار قرار می‌گیرد و فضا برای ضدحمله وجود خواهد داشت. بعد از انکه از حریف جلو افتادیم به بدترین شکل ممکن بازی کردیم و در ادامه همه چیز را از دست دادیم. این سبک بازی کردن و این نتیجه به هیچ وجه شایسته تیمی در حد و اندازه‌های اینتر نیست و متاسفانه به بدترین شکل ممکن بازی را ادامه دادیم و شکست خوردیم. در بین دو نیمه در مورد این موضوع که باید ایکاردی حمایت شود صحبت کردیم. ژائو ماریو نیز دقیقا در نیمه دوم همین کار را انجام داد و گلزنی هم کرد.
 
دی بوئر درباره انتقادات از ایکاردی و اعتراض هواداران به این بازیکن گفت: به طور معمول او یک بازیکن حرفه‌ای است که از پس موقعیت‌های پرفشار بر می آید.او در نیمه اول خیلی خوب بود و موقعیت های خوبی را به دست آورد اما باید در زدن ضربات آخر کمی دقت خود را بیشتر کند. او روز خیلی خوبی در این بازی ناشت ولی چیزی که است، این است که می‌تواند بهتر از این شود. در هر صورت خیلی ساده پیروزی را در این دیدار از دست دادیم و از حالا باید فکر بازی در لیگ اروپا باشیم.
 
انتهای پیام/
کد:94108
 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید