Performancing Metrics

گل‌هایمان را به ویلیان تقدیم کردیم | اتاق خبر
کد خبر: 376140
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 04:32
هازارد:
ادن هازارد گل خود در بازی برابر لسترسیتی را به ویلیان تقدیم کرد که در سوگ مادرش نشسته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، چلسی موفق شد روز گذشته با برتری سه بر صفر برابر لسترسیتی، دومین برد خود برابر لستر را در این فصل کسب کند. دیگو کاستا و ادن هازارد بعد از ردن گل در این دیدار با نشان دادن علامت «W» که ابتدای نام ویلیان است، به ابراز همدردی با ستاره برزیلی تیمشان پرداختند.

ادن هازارد بعد از گلزنی برابر لستر و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این گل ها و این برد، برای ویلی بود. او از برزیل و بازی‌های ملی برگشت که خبر تلخی شنید. او مادرش را از دست داده است. همه ما به فکر او هستیم و امیدوار هستیم قوی تر از قبل و با روحیه تر از گذشته برگردد و به تیم کمک کند.در حال حاضر ویلیان روزهای خوبی سپری نمی کند ولی باید بداند که ما نیز روزهای خوبی سپری نمی کنیم چون خیلی با او و خانواده اش نزدیک بودیم و از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم.  

هازارد که عنوان کرده بود از شماره ۱۰ بودن در تیم لذت می برد، در ادامه اظهار کرد: زیر نظر آنتونیو کونته شرایط خیلی خوبی دارم. دیگر زیاد به کناره ها نمی روم و بیشتر در محوطه جریمه هستم. این همان چیزی است که خودم دوست دارم و به دنبال آن بودم. در تیم ملی بلژیک نیز زیر نظر روبرتو مارتینس در این پست بازی می کنم. این سیستم خیلی برای ما خوب است چون هر وقت توپ را از دست می دهیم، فضای خوبی برای ما ایجاد می شود تا توپ را پس بگیریم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید