Performancing Metrics

جزییات محصولات الکتریکی کمپانی آئودی | اتاق خبر
کد خبر: 376198
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 10:10
انتخاب نام ای-ترون به عنوان اولین سری تمام الکتریکی آئودی توسط مدیرعامل این شرکت رابرت استادلر تایید شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از autocar ، اگر کمی به گذشته برگردیم به کانسپت کوآترو ای-ترون می‌رسیم که در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی گردید؛ یک اس یو وی که تمام انرژی خود را از باتری گرفته و وعده تولید انبوه آن به علاوه یک هاچ بک کوچکتر تا انتهای سال ۲۰۲۰ داده شده است.

انتخاب نام ای-ترون برای محصول تمام الکتریکی آئودی بدین معنی است که این شرکت قصد ندارد مانند بی ام و و مرسدس بنز از یک برند جدید یا به اصطلاح ساب برند برای محصولات الکتریکی خود استفاده کند. استادلر در این خصوص اظهار کرده است : « همانطور که اولین نسل کوآترو در دهه ۸۰ نام خود را از جایی به عاریت نگرفته بود ای-ترون نیز به همین صورت است. این پلتفرم الکتریکی خود آغاز کننده راه خواهد بود. »

لقب کوآترو در کنار نام ای-ترون نشان می‌دهد این سری از محصولات در ترکیب به اسامی سنتی آئودی تولید خواهد شد. استادلر ضمن تایید این مطلب گفت : « ما مدل های الکتریکی با اسامی متداول خواهیم داشت، مانند A6 ای-ترون یا A8 ای-ترون و همینطور الی آخر. »

 ای-ترون

ای-ترون

مدیرعامل آئودی در صحبت های خود به این مطلب نیز اشاره کرد که اس یو وی الکتریکی که توسط این شرکت تولید خواهد شد در سطوح بالای بازار وارد شده و می‌تواند رقیبی برای تسلا مدل S باشد. وی گفت : « من باور دارم این برند جدید از آئودی باید در بالاترین رده از نظر فناوری و امکانات رفاهی قرار داشته باشد. »

 ای-ترون

ای-ترون

استادلر در صحبت های خود به این مورد هم اشاره کرد که برنامه ساخت لیموزین A9 با سدان سوپرسالن الکتریکی جایگزین خواهد شد و بدین ترتیب یکی از سه مدل الکتریکی آینده آئودی نیز احتمالا A8 ای-ترون خواهد بود. در پاسخی که سوالی که در مورد سومین محصول الکتریکی آئودی پرسیده شد، استادلر پاسخ داد احتمالا یک MPV کامپکت در ابعاد A2 خواهد بود. « ما هنوز در حال آزمایش بر روی محصولات الکتریکی خود هستیم. اما کاربردی بودن این خودروها برای ما بسیار اهمیت دارد. بنابراین تلاش می‌کنیم تا هرکدام از آنها برد الکتریکی برابر با ۳۵۰ تا ۴۵۰ کیلومتر داشته باشد. فضای داخلی و جادار بودن آن نیز مهم است و انتظار داشته باشید که طراحی داخلی محصولات الکتریکی ارتقا قابل توجهی از لحاظ تجهیزاتی ایمنی و رفاهی داشته باشد.»

 ای-ترون

ای-ترون

در پایان با توجه به سابقه آئودی در تولید اتومبیل های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل مدیرعامل این شرکت در خصوص کانسپت دیفرانسیل عقب فولکس ID گفت : « پلتفرم MEB گروه فولکس واگن کاملا انعطاف پذیر بوده و می‌توان آرایش های متنوعی را بر روی آن اعمال کرد. »

منبع : اخبار خودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید