Performancing Metrics

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی اشتهارد البرز مهار شد | اتاق خبر
کد خبر: 376271
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 17:21
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز اعلام کرد که آتش سوزی گسترده در یک واحد صنعتی تولید تینر دراین شهرک با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

اتاق خبر:حمیدرضا فرضی روز دوشنبه درگفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد تولید تینر امروز دچار آتش سوزی شد که پس از اعلام حادثه به ایستگاه های 1 و 2 آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد، آتش نشانان بلافاصله به محل اعزام و با حریق گسترده همراه با انفجارهای پی در پی بشکه های تینر روبه رو شدند.
وی اضافه کرد: به علت گستردگی دامنه آتش، برای مهار آن و جلوگیری از سرایت به واحدهای همجوار، درخواست امداد از واحدهای آتش نشانی ناحیه صنعتی کوثر و شهرداری اشتهارد شد.
فرضی گفت: نیروهای امداد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و با 30 نفر آتش نشان عملیات ادامه پیدا کرد که در نهایت پس از گذشت 2 ساعت آتش خاموش شد.
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد خاطر نشان کرد: در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما به واحد تولیدی مذکور خسارت زیادی وارد شده است.
وی گفت: علت حادثه و برآورد میزان خسارت در دست بررسی است.
حدود 2 هزار واحد تولیدی صنعتی فعال ، نیمه فعال و در دست ساخت در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد که حدود 750 واحد آنها فعالیت تولیدی دارند.
شهرستان اشتهارد در 70 کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید