Performancing Metrics

حمایت کمیته ملی المپیک از طرح توسعه اسلالوم | اتاق خبر
کد خبر: 376291
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 19:19
رئیس کمیته ملی المپیک ایران در دیدار با مسئول توسعه رشته اسلاوم فدراسیون جهانی قایقرانی، گفت: از برگزاری طرح توسعه و دوره ارتقای مربیگری در ایران حمایت می کنیم.

اتاق خبر:«پیریک گوسلاین» مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی با «کیومرث هاشمی» رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی به منظور تدریس در دوره ارتقای مربیگری پیشرفته به ایران سفر کرده است.
در این نشست، «کتایون اشرف» رئیس کمیته اسلالوم با اشاره به حمایت فدراسیون جهانی قایقرانی از طرح توسعه اسلالوم گفت: از ابتدای سال گذشته طرح توسعه اسلالوم میان نوجوانان را با حضور مسئول توسعه این رشته در فدراسیون جهانی و مدرسین طراز اول جهانی در دریاچه آزادی و رودخانه کرج آغاز شد.
وی از اجرای این طرح بر اساس برنامه مدون و از پیش تعیین شده خبر داد و تصریح کرد: هدف این طرح شناسایی و تربیت نوجوانان مستعد رشته اسلالوم برای بازی های المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین است.
اشرف عنوان کرد: برای اجرای بهتر و نتیجه گیری مطلوب نیاز به حمایت کمیته ملی المپیک داریم و بسیار خوشحال هستیم که در خلال برگزاری دوره ارتقای مربیگری پیشرفته با حضور پیریک مسئول توسعه اسلالوم با رئیس کمیته المپیک دیدار می کنیم.
مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اظهار داشت: طرح توسعه اسلالوم چندین سال است که در دستور کار فدراسیون جهانی قرار گرفته و ایران یکی از نخستین کشورهایی بوده که در راستای این طرح حرکت کرده است و با توجه به استعدادی که وجود دارد، پیشرفت خوبی هم داشته است.
وی تصریح کرد: این طرح در راستای شعار و سیاست های کمیته بین المللی المپیک با هدف دوستی، جوانمردی و نزدیکی ملل به یکدیگر انجام می شود و ما ضمن نیاز به حمایت کمیته های ملی المپیک به دنبال ایجاد الگوی مناسب ایران برای رشد و پیشرفت اسلالوم در جهان هستیم.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز در این دیدار ضمن اعلام حمایت این کمیته از روند اجرای طرح های توسعه ای بیان کرد: این طرح قطعا یکی از برنامه های ارزشمند در ورزش کشور خواهد بود و کمیته ملی المپیک نیز همواره از چنین طرح هایی حمایت می کند.
کیومرث هاشمی از فدراسیون قایقرانی به دلیل برنامه ریزی برای اجرای طرح توسعه اسلالوم نوجوانان تقدیر کرد و اظهار داشت: تلاش فدراسیون قایقرانی در اجرای طرح های این چنینی بسیار مهم و قابل ستایش است و حتما در آینده می توانیم شاهد نتایج درخشان آن باشیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: در کمیته ملی المپیک هر کجا که لازم باشد از طرح حمایت می کنیم و امیدوار هستیم که کارها طبق برنامه پیش رود و شاهد رشد و توسعه رشته ورزش قایقرانی در کشور باشیم.
دوره ارتقاء مربیگری پیشرفته اسلالوم تحت نظر پیریک گوسلاین مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی 24 مهرماه در دریاچه آزادی آغاز شده و تا 28 مهرماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید