Performancing Metrics

نارضایتی ستاره آرسنال از شرایطش در این تیم | اتاق خبر
کد خبر: 376308
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 20:53
هافبک توپچی‌ های لندن از اینکه به طور ثابت در ترکیب آرسنال به میدان نمی‌رود ناراضی است.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، الکس اوکسلید چمبرلین از اینکه در ترکیب تیم آرسن ونگر به طور ثابت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، ابراز نارضایتی کرد و گفت‌: اگر بگویم که از شرایطم در آرسنال راضی هستم، دروغ گفتم. هیچ بازیکنی نیست که از نیمکت نشینی خوشش بیاید. من هم دوست دارم زمان بیشتری را در ترکیب آرسنال بازی کنم و از شرایط فعلی راضی نیستم. مواقعی در زندگی فوتبالی هر بازیکنی پیش می‌آید که در ترکیب قرار نمی‌گیرد و آن بازیکن باید تلاشش را دو چندان کند تا نظر مربی را به خود جلب کند. می دانم که ونگر من را زیر نظر دارد. برای همین باید تلاشم را بیشتر کنم تا به ترکیب آرسنال بازگردم.

چمبرلین که از سال 2011 در آرسنال توپ می زند، در ادامه گفت‌: در حال‌ حاضر تنها تمرکزم روی پیشرفت تیم و نتیجه‌ گرفتن است. هیچ چیز برای من ارزشمندتر از این نیست که با پیراهن تیم بازی کنم و عملکرد موثری داشته باشم. تلاش می‌کنم شرایط را تغییر بدهم و مجبور نشوم تصمیم دیگری بگیرم.

آرسنال که در چند هفته‌ اخیر نمایش خیلی خوبی داشته است، بعد از شکست دادن سوانزی سیتی در لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر لودوگورتس به میدان برود.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید