Performancing Metrics

حرف‌های نویدکیا به حق بود | اتاق خبر
کد خبر: 376310
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 21:06
خلیلی:
ابراهیم خلیلی در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا و شرایط این باشگاه صحبت هایی را مطرح کرد.

نویدکیا فوتبالیست باادبی است

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ابراهیم خلیلی با بیان اینکه نویدکیا از فوتبالیست‌های خوب وبا ادبی است که زحمت زیادی برای سپاهان کشیده است، اظهار کرد: این بازیکن به دور از حاشیه تیم سپاهان را جمع می‌کرد و تیم را همیشه منسجم و خوب نگه می‌داشت. من چندسالی از سپاهان دور بودم، اما دورادور کارهای این بازیکن را رصد می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه حیف است این بازیکن خداحافظی کند، ادامه داد: مدیران نباید اجازه بدهند که نویدکیا از سپاهان جدا شود و این بازیکن باید بعد از خداحافظی از دنیای بازیگری  دوره های مربیگری را طی کند و  به عنوان مربی در سپاهان بماند.

زمانی که به زور نویدکیا به سپاهان آمد

مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان با اشاره به زمانی که نویدکیا را به زور به سپاهان آورده است، افزود: آن زمان سرمربی تیم ندیمیان بود که بسیار بحث داشتیم زیرا می گفت این بازیکن لاغر و ضعیف است، اما من می دیدم که نویدکیا مانند یک آهو در زمین می‌دود و بسیار خوش فکر بود.

وی با اشاره به اولین قرارداد محرم نویدکیا که مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان بود، گفت: سال بعد قرار داد این بازیکن 2 میلیون تومان شد و سال بعدی این مبلغ به 4 میلیون تومان رسید و دوران رشد این بازیکن شروع شد. محرم بازیکنی نجیب بود که هرمبلغی در قراردادش می‌نوشتم آن را امضا می‌کرد.

نویدکیا نان و پنیر و خیار می‌خورد و مسابقه می‌داد

خلیلی در خصوص اینکه گاهی از محرم نویدکیا به عنوان نماد بازیکن سالاری نام می بردند، گفت: محرم گاهی  چیزهایی می‌دید که عصبانی می‌شد. این بازیکن نان و پنیر و خیار می‌خورد و مسابقه می داد، اما می دید که الان شیشلیک و 2 میلیارد حقوق می‌دهند و هیچ اتفاقی نمی افتد و سپاهان اینگونه نتیجه می‌گیرد بیشتر از همه ناراحت می‌شد. حتی مردم هم از محرم نویدکیا انتظار داشتند و همین‌ها باعث شد تا این بازیکن در زمان باقریان صحبت‌هایی را مطرح کند.

وی افزود: زمین باغ دریاچه را 330 میلیون تومان خریدم که در زمان باقریان می‌خواستند، بفروشند که من دخالت کردم و گفتم اینجا سندش به نام من است و کاربری‌اش ورزشی است و تنها باید ورزشگاه شود و نمی توانید این زمین را بفروشید که البته محرم نویدکیا نیز به این قضیه ورود کرد و گفت نمی‌شود اموال باشگاه را بفروشید. تمام صحبت‌های این بازیکن به حق بود، اما باید قشنگ‌تر بیان می‌کرد.

مردم اصفهان پیگیر ساخت زمین باغ دریاچه شوند

مدیرعامل اسبق سپاهان با بیان اینکه باید مردم اصفهان به ویژه  مردم این منطقه پیگیری کنند تا این زمین ساخته شود که علاوه بر پرسنل و باشگاه، عموم مردم بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند، افزود: طرح عظیمی برای این زمین داشتم که اگر ساخته می‌شد الان نیاز باشگاه را در تمام زمینه‌ها رفع می‌کرد و دیگر حتی نیازی نبود بازیکنان قبل از دیدارهایشان به هتل آسمان بروند و علاوه بر درآمدزایی که داشت امروز میلیاردها تومان دیگر به سرمایه‌های باشگاه اضافه می‌شد.

سپاهان امروز 300 – 400 میلیارد تومان سرمایه دارد

خلیلی با بیان اینکه سپاهان امروز 300 – 400 میلیارد تومان سرمایه دارد، افزود: مدیران عاملی همچون احمدی، ساکت، رحیمی، ترابیان، خلیلیان و باقریان که بعد از من آمدند یک آجر به اموال باشگاه اضافه نکردند. حتی تعدادی مینی بوس، اتوبوس و بسیاری از تجهیزاتی که فکر می کردند مازاد است را فروختند. البته من بارها تذکر دادم که اینها اموال باشگاه است و این کار را نکنید.

وی با بیان اینکه متاسفانه ورزش ما سیاسی شده و فوتبال ضمن اینکه سیاسی است مافیایی پشت آن وجود دارد، اضافه کرد: این مافیا هرکاری بخواهد می‌کند و کسی هم امروز چیزی نمی‌گوید. متاسفانه نباید باشگاهی مثل سپاهان  که 30- 40 میلیارد در سال خرج ورزش می‌کند تنها منتهی به یک فوتبال شود.

مدیرعاملی سپاهان را نپذیرفتم

خلیلی افزود: 2 ماه پیش به من پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه سپاهان شد که من نپذیرفتم زیرا نمی‌توانم 30 میلیارد تنها خرج فوتبال کنم. روحیاتی که من دارم به این ورزش نمی خورد. من  ساخت و ساز می کنم و آرامش بیشتری دارم تا اینکه در ورزش باشم زیرا اگر من به ورزش بیایم هیچ پارتی بازی نمی‌کنم.

برای بودن در فوتبال باید آدم دیگری شد

وی ادامه داد: شرایط کاری من به گونه‌ای است که  فعلا در جو ورزش و به ویژه فوتبال شرایط را مهیا نمی‌بینم. برای بودن در این فوتبال باید آدم دیگری باشی و من نمی‌توانم چنین چیزی را قبول کنم.

وی با اشاره به اینکه مدیر عامل باشگاه باید مدیر درآمد باشد، اما متاسفانه مدیرانی که بعد از من آمدند همه مدیر هزینه بودند، اضافه کرد: البته ساکت فرد خوبی بود و برای سپاهان زحمت بسیار کشید، اما پول های بیش از حد معقول هم خرج کرد. به اعتقاد من به غیر از ساکت و رحیمی بقیه مدیران عاملانی که به سپاهان آمدند نامشان از سپاهان کوچکتر بود.

طاهری می تواند مدیر خوبی برای آینده فولادمبارکه باشد

وی با بیان اینکه برای طاهری آرزوی موفقیت می‌کنم، گفت: طاهری برای تیم ملی هندبال زحمت کشیده و فرد سالم و بی حاشیه‌ای است و اگر اشتباهات دیگران را تکرار نکند و از تجربه دیگران استفاده کند و برای باشگاه برنامه مدون داشته باشد و تنها به بردهای روزانه فکر نکند و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرد می‌تواند مدیر خوبی برای آینده فولادمبارکه باشد.

خلیلی با اشاره به اینکه طاهری کارمند فولاد مبارکه است و با این مجموعه آشنایی کامل دارد، گفت: به طاهری هم گفته‌ام که اگر تمایل داشته باشی من به عنوان مشاور راهنماییات خواهم کرد البته به شرط آنکه گوش دهی.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید