Performancing Metrics

علاقه شرکت های ترک برای سرمایه گذاری در گیلان | اتاق خبر
کد خبر: 376364
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 01:03
استاندار گیلان در دیدار با یک هیات اقتصادی از ترکیه با اشاره به علاقه مندی و جدیت سرمایه گذاران ترک برای حضور در ایران گفت: با توجه به فضای خوب بین المللی، مشکلات سرمایه گذاری در ایران از جمله مشکلات نظام بانکی درحال رفع شدن است.

اتاق خبر:محمد علی نجفی در این دیدار که با جمعی از تجار و سرمایه گذاران ترک صورت گرفت، با بیان اینکه خوشبختانه نگرانی های سابق درخصوص سرمایه گذاری در ایران در حال رفع شدن است، افزود: دوستی و ارتباط خوب میان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در سطح عالی قرار دارد.
وی هدف از برگزاری این نشست را تمرکز بر وجه اشتراک دو طرف در اجرایی شدن پروژه های تعریف شده عنوان و تصریح کرد: آمادگی لازم در پروژه های بخش صنعت، انرژی، سد، گردشگری و نیز فعالیت های تجاری برای ورود سرمایه گذاران ترک وجود دارد.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد: در صورتی که در مورد مسائل محیط زیستی، زباله سوز و کمپوست نیز علاقه مندی وجود داشته باشد آماده هرگونه همکاری هستیم.
وی بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه های یازده گانه در قالب پنجره واحد با سرمایه گذاران تأکید و بیان کرد: اجرای سریع و شفاف پروژه هایی که ضمانت آنها مشخص و تخصص سرمایه گذاران با آنها مرتبط است برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.
هیات سرمایه گذاران ترکیه در دو روز گذشته از فرصت های سرمایه گذاری در گیلان همچون منطقه آزاد انزلی و نواحی صنعتی و گردشگری بازدید کردند.
در این دیدار که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، مدیران 15 شرکت از ترکیه در زمینه های تراکتورسازی، خودروسازی، کشتی سازی و بنادر، سدسازی، راه سازی، انرژی و انتقال خطوط گاز، گردشگری، هتل سازی، خانه های پیش ساخته و مهندسی انفورماتیک در کارخانه ها به بیان توانمندی ها و پیشنهادهای خود در خصوص سرمایه گذاری در گیلان پرداختند.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید