Performancing Metrics

180 هزار میلیارد تومان طرح های نیمه تمام آماده واگذاری به بخش خصوصی است | اتاق خبر
کد خبر: 376365
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 01:09
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهوری گفت: طرح های نیمه تمام به ارزش 180 هزار میلیارد تومان موجود است که قابلیت تکمیل توسط بخش خصوصی و بهره برداری انتفاعی را دارد.

اتاق خبر:رحمان نصرالله زنجانی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: دولت آمادگی دارد طرح های نیمه تمام را برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار کند.
وی اظهار کرد: دولت قبل 73 هزار طرح نیمه تمام کوچک و بزرگ در بخش های مختلف به ارزش 400 هزار میلیارد تومان برای دولت یازدهم به ارث گذاشت که برخی از آنها حداکثر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
وی گفت: 218 هزار میلیارد تومان از این طرح ها به امور زیربنایی و عمرانی اختصاص داشته و بقیه در زمینه های اقتصادی و تعهدات بانکی است.
زنجانی افزود: دولت یازدهم در سفرهای استانی با تشکیل کارگروه هایی بسیاری از این طرح ها را با تمهیداتی هدفگذاری کرده و متعهد شده است برخی از آنها را در یک سال و برخی را طی 2 یا سه سال به انجام برساند.
وی اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت در سال گذشته به منظور جلوگیری از خواب سرمایه در طرح های ناتمام، دولت توجه جدی به منابع غیردولتی و بخش خصوصی برای تکمیل این طرح ها دارد.
وی گفت: بخش خصوصی توانمند در کنار دولت مقتدر می تواند موجب توسعه کشور شود.

ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید