Performancing Metrics

بازگشایی‌ نماد شرکت بورس تهران در هفته آینده | اتاق خبر
کد خبر: 376400
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 12:43
حسینی مقدم از بازگشایی نماد شرکت بورس در هفته آینده خبر داد.

اتاق خبر: سید روح الله حسینی مقدم ، در خصوص بازگشایی نماد شرکت بورس اظهار داشت: بازگشایی نماد شرکت بورس تهران هفته آینده در بورس تهران خواهد بود.

وی افزود: بازگشایی نماد بورس تهران در اولین فرصت منتقل می شود که از بازار پایه فرابورس به شرکت بورس با نماد بورس بازگشایی خواهد شد.

 معاون بورس و اوراق بهادار تهران با بیان اینکه مدت زیادی است که این نماد بسته است خاطر نشان کرد: از 25 تیر ماه این نماد بسته است که سهامداران هم در این زمینه اعتراض دارند.

وی ادامه داد: بازگشایی در قالب سه نماد خواهد بود و با قیمت کمی بیش از 600 تومان و به صورت جداگانه نمادشان فعال خواهد شد.

حسینی مقدم تصریح کرد: این شرکت به دلیل اینکه پذیرش جدید محسوب می‌شود روز بازگشایی داریم اما عرضه سهام صورت نمی‌گیرد.

معاون بورس اوراق بهادار تهران با بیان این که هفته آینده این نماد بازگشایی می شود گفت: فقط یکسری بحث‌های وجود فنی دارد که بر طرف می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه شرکت‌های دیگری از فرابورس به بورس منتقل خواهند شد؟ خاطر نشان کرد: شرکت پالایش نفت تهران هم اکنون نهایی شده و اوایل هفته آینده در بورس تهران بازگشایی خواهد شد و شرکت همکاران سیستم نیز پذیرش شد و پس از شرایطی که هیات پذیرش تعیین کردند و مشکلات حل شد ابتدا درج و سپس عرضه سهام آن انجام خواهد شد.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید