Performancing Metrics

لیگ عدالت رقیبی تازه برای انتقام جویان خواهد بود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 376436
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 07:00
پس از اکران فیلم های "انتقام جویان" از سوی کمپانی "مارول" حالا نوبت به "دی سی کامیکس" رسیده تا ابرقهرمان هایش را کنار هم جمع کند.

به گزارش اتاق خبر، فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی "لیگ عدالت" با قطعی شدن حضور تمامی بازیگران شروع شد.


 

پس از تولید و اکران دو فیلم از مجموعه انتقام جویان یک و دو و آغاز پیش تولید انتقام جویان 3 از سوی کمپانی مارول، شرکت رقیب یعنی "دی سی کامیکس" به فکر مبارزه افتاده و فیلمبرداری فیلم ابرقهمانی "لیگ عدالت" را با حضور تعداد زیادی از ابرقهرمان های کمپانی دی سی راهی بازار می کند.

لیگ عدالت فیلمی ابرقهرمانی رو به اکران که بر اساس تیم ابرقهرمانی به همین نام از شرکت "دی‌سی کامیکس" در دست ساخت است. این عنوان پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به کارگردانی "زک اسنایدر" و "نویسندگی کریس تریو" است.

 


این فیلم در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران خود را در امریکای شمالی آغاز خواهد نمود. داستان این فیلم به ادامه راه بتمن پس از برخورد با سوپرمن در فیلم قبلی می پردازد.

بتمن که پس از کشته شدن سوپرمن دچار دگرگونی روحی شده به کمک زن شگفت‌انگیز به دنبال افرادی می‌گردند که با "استپن ولف" و ارتش او در مقابل جعبه‌های سه‌گانه که در روی زمین هست محافظت کنند.

 


گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، ازرا میلر در نقش فلش، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ری فیشر در نقش سایبورگ، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوتر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

همچنین جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز، امبر هرد، ویلم دفو و جولیان لویس جونز از دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

 


علاوه بر این بازیگران خبرهایی از حضور "جرارد لتو" در نقش جوکر در این فیلم به گوش می رسد که هنوز از سوی عوامل تولیدی فیلم تایید نشده است.

زک اسنایدر کارگردان این فیلم پیش از این، کارگردانی فیلم هایی همچون مرد ساعتی، سوپر من، سوپرمن علیه بتمن و تهیه کنندگی جوخه خودکشی را بر عهده داشته است.

میزان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید