Performancing Metrics

انگیزه‌های سیاسی مانع حضور رم برای میزبانی المپیک 2024 شد | اتاق خبر
کد خبر: 376500
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 13:45
توماس باخ:
رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک (IOC) مسئولان رم را به داشتن انگیزه‌های سیاسی برای کناره‌گیری از میزبانی المپیک 2024 متهم کرد.

توماس باخ

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شهر رم که قرار بود نامزد میزبانی  المپیک 2024 شود، به دلیل مخالفت مسئولان از این نامزدی کناره‌گیری کرد. شهردار رم میزبانی از المپیک را نوعی بی‌مسئولیتی خواند زیرا بر این باور بود که این مساله مشکلات اقتصادی زیادی را به شهر تحمیل خواهد کرد. 

توماس باخ در نامه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: طبق اطلاعاتی که در چند روز گذشته به دست آوردیم، متوجه شدیم شورای شهر رم به دلایل و انگیزه های سیاسی از نامزدی میزبانی کناره‌گیری کرده است. می دانیم این مخالفت‌ چقدر برای کمیته‌  المپیک ایتالیا سخت بوده است. از آنها به خاطر کار و تلاش‌شان تشکر می‌کنیم. همکاری خود را با کمیته‌  المپیک ایتالیا ادامه می‌دهیم تا ورزش‌های  المپیکی در این کشور گسترش پیدا کنند.

با کناره‌گیری رم از نامزدی میزبانی  المپیک 2024، شهرهایی که نامزد میزبانی برای این رقابت‌ها باقی ماندند، بوداپست از مجارستان، لس آنجلس از آمریکا و پاریس از فرانسه هستند. IOC در 13 سپتامبر 2017 میزبانی المپیک 2024 را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید