Performancing Metrics

پیروزی برابر یک دوست باعث دلگرمی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 376513
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 15:41
انریکه:
سرمربی بارسلونا پیروزی برابر یک دوست را باعث دلگرمی می‌داند.

انریکه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بارسلونا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: همیشه بازی‌های حریفانمان را آنالیز می‌کنیم و به دنبال راه حل برای شکست حریف هستیم. می‌دانیم  فردا حریف سر سختی پیش‌رو داریم. سیتی بازیکنان خوبی دارد. آن‌ها نسبت به فصل‌های پیشین متفاوت شده‌اند. سیتی اکنون تیم جذابی است و بهتر هم خواهد شد.  آن‌ها بازیکنان جدیدی را جذب می‌کنند. می‌دانیم که به دنبال مالکیت توپ هستند. تیمی تهاجمی هستند و از این طریق به حریفانشان ضربه می‌زنند. هواداران چنین بازی‌هایی را می‌پسندند.

پپ گواردیولا هم‌بازی پیشین انریکه در بارسلونا فردا شب این بار به عنوان سرمربی سیتی به نوکمپ باز می‌گردد. سرمربی بارسلونا در این‌باره اظهار کرد: بازی فردا دیداری بین دو مربی نیست. بازیکنان تعیین کننده خواهند بود. خیلی چیزها را با او هنگام بازیگری در باشگاه و تیم ملی تقسیم کردیم. بردن یک دوست دلگرمی است. گواردیولا بهترین سرمربی فعلی جهان است. مطمئن هستم یکی از سرمربیانی خواهد بود که در فوتبال مدرن تاثیر خواهد گذاشت.

انریکه درباره تفاوت بارسلونا گواردیولا و تیم خودش گفت: بارسلونای گواردیولا فوق العاده و تماشایی بود و بر اساس همکاری بازیکنان بازی می‌کرد. ما نیز این چنین بازی می‌کنیم. تنها در برخی مسائل تغییر ایجاد کردیم تا بتوانیم بهره کامل را از فرصتی که داریم ببریم. هر دو می خواهیم تماشاگران از بازی تیمشان لذت ببرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید