Performancing Metrics

روایت خانم بازیگر از خاطرات نذری‌پزان خاله‌اش در محرم/خوراکی‌های مدرسه‌ام را نذری دادم | اتاق خبر
کد خبر: 376665
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 10:01
خالصی با تأکید بر اینکه انسان با باور قلبی می تواند به هر آنچه در ذهنش وجود دارد برسد، گفت: حضورم در سریال "علمدار" به عنوان اثر مناسبتی ماه محرم به دلیل عنایت امام حسین (ع) بود.

به گزارش اتاق خبر، گلناز خالصی بازیگر سریال تلویزیونی "علمدار" گفت: بنده خاله ای دارم که هر سال محرم نذری می دهد و به یاد دارم از دوران کودکی هر سال با فرارسیدن روزهای عزاداری امام حسین (ع) در آنجا گرد یکدیگر جمع می شدیم و از این جهت خاطره بسیار خوبی در ذهن من نقش بسته است.

 
وی ادامه داد: مادرم تعریف می کند که در همان دوران کودکی خواسته کودکانه ای داشتم و برای برآورده شدن آن، خوراکی های مدرسه ام را نذر کرده بودم که به دوستانم بدهم.
 
خالصی تصریح کرد: براساس آنچه مادرم می گوید، روزی که برای پختن نذری درمنزل خاله ام جمع شده بودیم، من هم خوراکی های مدرسه ام را آورده بودم تا در قبال برآورده شدن آرزویم، آن ها را در راه امام حسین (ع) نذر بدهم.
 
بازیگر سریال تلویزیونی "فوق سری" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: براساس خاطره ای که از کودکی در ذهنم نقش بسته، به این باور رسیده‌ام که اگر فردی برای رسیدن به خواسته‌ای تمامی تلاش خود را بکار بگیرد و از صمیم قلبش، برآورده شدن آن آرزو را بخواهد، به طور یقین به آنچه در ذهنش است، می رسد.
 
وی همچنین توضیح داد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای تمامی ایرانیان از ارزش و جایگاه قابل توجهی برخوردار هستند و این موضوع را در زمان تصویربرداری سریال "علمدار"، به خوبی احساس کردم چرا که در هرنقطه ای که برای تصویربرداری می رفتیم، وقتی نام امام حسین (ع) به میان می آمد، مردم از تمامی آنچه در اختیار داشتند، گذشت می کردند.
 
خالصی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم حضور من در سریال "علمدار" که به مناسبت ماه محرم جلوی دوربین رفت، با عنایت ویژه ای از سوی امام حسین (ع) صورت گرفته است و از این جهت احساس بسیار خوبی دارم.
 
میزان 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید