Performancing Metrics

قلعه‌نویی: از گودرزی ضربه خوردم اما تبر به دست نیستم | اتاق خبر
کد خبر: 376696
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 14:07
به زودی به صدر بازمی‌گردیم
سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از کسانی که پس از استعفای محمود گودرزی به انتقاد از او می‌پردازند گفت: من از گودرزی ضربه خوردم اما مانند خیلی‌ها تبر به دست نیستم که او را بکوبم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: همه از گودرزی انتقاد می‌کنند. نباید به این شکل از کسی انتقاد کنیم. گودرزی استعفا داده و نباید تبر به دست او را بکوبیم. عملکرد او بد نبوده و انتقاد و تخریب به این شکل مناسب نیست.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به شخصه جزو کسانی بودم که از گودرزی ضربه خوردم اما نباید من هم مانند بعضی از افراد تبر به دست باشم. در همه جای دنیا افراد نقاط ضعف و قوت مختلفی دارند. گودرزی استاد دانشگاه بوده و انتقاد و تخریب کار درستی نیست.

او ادامه داد: نباید همیشه منافع خودمان را ببینیم. برای مثال در تعطیلات لیگ برتر مربیانی که تیم‌شان از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد، از تعطیلات استقبال می‌کنند و بالعکس مربیانی که تیم‌شان شرایط بدنی مناسبی دارد از تعطیلات رضایت ندارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شرایط تیمش گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و نگه داشتن آن در شرایط آرمانی بسیار سخت است. هر موقع که بازی‌ها پشت سر هم برگزار شده تراکتورسازی نمایش خوبی از خود ارائه کرده است. در مقابل سایپا به خاطر قدرت این تیم نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما فردا سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. فولاد تیم خوبی است اما هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد. آن‌ها در فاز هجومی بسیار قدرتمند و خطرناک هستند و پیشرفت خوبی در چند هفته اخیر داشته‌اند. سعی می‌کنیم با حضور هواداران پرشور تراکتورسازی سه امتیاز را کسب کنیم و قول می‌دهم به زودی به صدر جدول بازمی‌گردیم.

وی درخصوص برگزاری بازی فردا در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: اگر آدم‌های خودخواهی بودیم قبول نمی‌کردیم که بازی در یادگار امام برگزار نشود چرا که برگزاری مسابقه‌ها در این ورزشگاه، چمن را خراب می‌کند و بیت‌المال آسیب می‌بیند. بنابراین خواستیم بازی فردا هم سپری شود و آقایان یک ماه دیگر برای آماده‌سازی ورزشگاه وقت داشته باشند.

قلعه‌نویی بیان کرد: تیم ما از نظر فنی یکی از بهترین‌ تیم‌های امسال است و باید تلاش کنیم در فاز هجومی هم بسیار بهتر از این شویم. در چند نقطه نیاز به تقویت داریم و اگر شرایط برخی بازیکنان بهتر نشود، مجبوریم دست به تغییراتی زده و بازیکنان جدید را جایگزین آن‌ها کنیم.

وی در این خصوص افزود: چند بازیکن ما فصل قبل جزو خوب‌های تراکتور بودند ولی امسال نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و اگر در چند بازی آینده نتوانند به آمادگی برسند، مجبور به تغییر آن‌ها خواهیم شد چرا که من هیچ شوخی با کسی ندارم و در کارم جدی هستم و این بازیکنان نتوانند با ما همراه شوند من بازیکنان بهتری را جایگزین آن‌ها خواهم کرد که برخی از آن بازیکنان مد نظر ما هستند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی کمک‌های مالی که قبلا می‌شد قطع شده‌اند و درآمدی هم از طریق بلیت‌فروشی نداریم، اما آقای آجرلو تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا شرایط‌مان بهتر شود.

وی درخصوص وضعیت کرار جاسم نیز گفت: کرار قطعا فردا بازی می‌کند اما معلوم نیست که فیکس باشد یا به عنوان یار تعویضی وارد میدان شود. مشکل کرار این است که در ابتدای فصل خوب بدنسازی نمی‌کند و این موضوع باعث می‌شود که بدنش ضعیف باشد و باید نگرش خود را در مورد این مسئله عوض کند وگرنه در سایر جهات مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید