Performancing Metrics

از نتایج خوب اخیر مغرور نشده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 376697
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 14:16
سعداوی:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است تیمش مقابل تراکتورسازی روند رو به رشدش را ادامه دهد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهار کرد: مطمئنا فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند. با تیمی بازی می‌کنیم که سرمربی باتجربه‌ای آن را هدایت می‌کند. قلعه‌نویی به لحاظ آماری پرافتخارترین مربی ادوار لیگ برتر است. تراکتور توانسته خودش را به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال کشور معرفی کند.

او با اشاره به هواداران پرشور تراکتورسازی افزود: هواداران تراکتور با تمام وجود تیم‌شان را تشویق می‌کنند و این تیم را از صمیم قلب دوست دارند.

سرمربی قرمزپوشان اهوازی با بیان اینکه سیاست این باشگاه جوانگرایی در لیگ شانزدهم بود، گفت: تیم جوانی را راهی این مسابقه‌ها کرده‌ایم و در این شرایط برای رسیدن به آمادگی صددرصد نیاز به زمان بیشتری داریم. هفته گذشته شرایط بسیار خوبی داشتیم و مستحق کسب سه امتیاز بودیم. بازیکنان ما از نظر فنی و انگیزشی در شرایط خوبی قرار دارند و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می‌دهند.

سعداوی ادامه داد: تلاش می‌کنیم روند رو به رشدمان را در بازی فردا حفظ کنیم و بتوانیم بازی جذابی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم دست پر از تبریز به اهواز بازگردیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: چهار بازیکن ما به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی نمی‌توانند در این دیدار به میدان بروند اما نگران نیستیم چرا که سایر بازیکنان‌مان با تمام وجود در اختیار تیم هستند و برای بازی فردا لحظه‌شماری می‌کنند. همه بازیکنان‌مان تمام و کمال در اختیار تیم هستند.

وی گفت: سیاستی که دنبال می‌کنیم این است که تمرکز و توان‌مان را بازی به بازی دنبال کنیم و می‌خواهیم کیفیت خوبی داشته باشیم. در وهله اول به دنبال ایجاد ساختار خوب دفاعی و سپس دنبال فرصت‌های گلزنی هستیم.

سرمربی فولاد درباره آمار خوب ساسان انصاری در تیمش گفت: فوتبال یک بازی گروهی است و این گونه نیست که یک بازیکن بتواند روند کل تیم را تغییر دهد. این بازیکن نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و امیدوارم این روند خوب خود را ادامه دهد.

سعداوی بیان کرد: اگر بخواهیم لیگ پویایی داشته باشیم باید نظم را در دستور کار خود قرار دهیم ولی این وقفه‌های امسال لیگ به تیم ما کمک کرد تا به حداکثر آمادگی برسیم و تفکراتی که از نظر فنی داشتیم را پیاده کنیم. نتایج خوب اخیرمان ما را به هیچ وجه مغرور نکرده و به نظرم کار سخت ما تازه شروع شده است.

وی درخصوص هوای سرد تبریز نیز گفت: ما از باشگاه درخواست کرده بودیم که در صورت امکان دو روز زودتر به تبریز بیاییم و خودمان را از نظر آب و هوایی با این شهر تطبیق دهیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و دو روز است که تمرین‌های خوبی در این شهر برگزار می‌کنیم.

سعداوی درباره عملکرد وحید طالبلو نیز گفت: طالبلو دروازه‌بان باتجربه‌ای است که در کنار سایر دروازه‌بانان عملکرد خوبی داشته و فضای رقابتی خوبی بین گلرهای ما ایجاد شد و فردا نیز هر کدام که آماده باشند در ترکیب قرار می‌گیرند.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: دوست دارم فردا روزی باشد که همه از کادر فنی و داوری گرفته تا هواداران کار خودشان را بکنند و برآیند همه این‌ها لذت بردن همه از فوتبال باشد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید