Performancing Metrics

سرمربی‌گری تیم ملی ایران برایم خوشحال کننده است | اتاق خبر
کد خبر: 376715
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 16:45
سیچلو:
مربی تیم ملی والیبال گفت: فدراسیون والیبال ایران هنوز هیچ صحبتی برای سرمربی‌گری تیم ملی والیبال با من انجام نداده اما اگر سرمربی ایران شوم از این موضوع بسیار خوشحال خواهم بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران درباره اولین بازی لیگ برتر والیبال ایران بین دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به ایران آمدم و توانستم لیگ برتر را از نزدیک ببینم. بازی اول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و در ست دوم بازی پیکان و شهرداری ارومیه شاهد بازی بسیار خوبی بودیم. برای رشد والیبال ایران بسیار خوشحالم که این رشد در لیگ خودش را نشان می‌دهد.

او در ادامه افزود: من فقط بازی‌های آخر لیگ را دیدم اما امسال از اولین هفته بازی‌ها را نگاه می‌کنم. با وجود اینکه بازی نخست لیگ بود اما کیفیت خوبی داشت و جوانان ایران خودشان را به خوبی در این میدان نشان دادند با فدراسیون صحبت‌هایی را انجام داده‌ام تا در هفته دو بازی را از نزدیک ببینم.

او درباره اردوهای تیم ملی نیز گفت: هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد. در طول لیگ قطعا در این باره تصمیم‌گیری انجام می‌شود تا درباره اینکه برنامه‌های تیم ملی به چه شکلی باشد تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سیچلو درباره اینکه آیا فدراسیون والیبال صحبتی برای سرمربی‌گری تیم ملی با او داشته یا خیر گفت: هنوز هیچ صحبتی با من نشده است. اگر من به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شوم بسیار خوشحال می‌شوم اگر هم این اتفاق نیفتد در هر پستی که از من استفاده کنند باز هم خوشحال خواهم بود.

انتهای پیام

نظرات
ADS
ADS
پربازدید